سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زمان برگزاری آزمون ارشد 99

بدلیل شرایط کرونایی امسال برای سومین بار زمان برگزاری آزمون ارشد 99 تغییر پیدا کرد. این آزمون طبق روال هر ساله انتهای فروردین ماه برگزار میشد. اما امسال به روزهای ابتدایی مرداد ماه تغییر کرد. در جلسه ای که 23 تیرماه برگزار شد مسئولین بعلت اوج گیری مجدد کرونا تصمیم گرفتند زمان آزمون را جابجا کنند. در این مقاله قصد داریم به آخرین اطلاعات درباره آزمون ارشد 99 بپردازیم.

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان برگزاری آزمون ارشد 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: زمان برگزاری آزمون ارشد 99

جدیدترین زمان برگزاری آزمون ارشد

طبق آخرین اطلاعیه اعلام شده توسط سایت سازمان سنجش sanjesh.org روزهای 16 و 17 مرداد ماه زمان برگزاری آزمون ارشد 99 خواهد بود. این آزمون برای همه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه های سراسری، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس می باشد. همچنین طبق روال چندسال اخیر آزمون ارشد دانشگاه آزاد با آزمون سراسری ادغام شده است.

لازم است داوطلبین توجه داشته باشد در صورتی می توانند برای دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی انتخاب رشته کنند که از قبل و هنگام ثبت نام با پرداخت هزینه ی مجزا این امکان را برای خود فراهم کنند. طبق روال سالهای گذشته داوطلبینی که هنگام ثبت نام تیک انتخاب دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی را نزده اند ، در زمان انتخاب رشته این امکان را خواهند داشت که با پرداخت هزینه مجزا و دریافت کارت برای دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی نیز انتخاب رشته کنند.

توصیه مشاوران در مورد تغییر زمان برگزاری آزمون ارشد 99

با توجه به جایجایی های مداوم زمان برگزاری آزمون حفظ آمادگی روانی و علمی برای کسب موفقیت در آزمون ارشد 99 بسیار مهم و ضروری است. آنچه در زیر می آید توصیه جمعی از مشاورین برای بالا بردن احتمال موفقیت در آزمون ارشد 99 با توجه به وضعیت موجود است.

داوطلبینی که هنوز از آمادگی کافی برای آزمون برخوردار نیستند ، و طبق زمان بندی قبلی به موقع از آمادگی کافی برای آزمون برخوردار نبودند بهتر از فرصت پیش آمده حداکثر استفاده را ببرند. فراموش نکنید که بسیاری از داوطلبین بعلت جابجایی های مکرر و فرسودگی ناشی از طولانی شدن پروسه آزمون ارشد 99 دچار افت یا ریزش می شوند. پس این بهترین فرصت برای داوطلبینی است که نتوانسته بودند خود را بدرستی آماده کنند.

پیشنهاد مشاورین مجموعه تحصیلی دانتل به شما این است که تمرکز خود را روی تست زنی و تحلیل تست ، همچنین مرور نکات مهم بگذارید. فرصت پیش رو باندازه ای نیست که مبحثی را بصورت کامل مورد مطالعه قرار دهید یا سراغ دروسی بروید که تا الان مطالعه نکرده اید. بهتر است تمرکز خود را روی افزایش درصد بگذارید.

داوطلبینی که از آمادگی مطلوب برخوردار بودند و از جابجایی زمان آزمون دلخورند. بهتر است به استراحتی کوتاه و کسب مجدد انرژی و انگیزه کافی برای ادامه بپردازید. توصیه مشاورین به شما این است که بین 3 روز الی یک هفته به استراحت بپردازید. مرور مطالب و برطرف کردن نقایص مهم ترین راهکارهای پیشنهادی برای داوطلبینی از این دست می باشد.

در صورتی که در زمینه برنامه ریزی تحصیلی، شیوه های مطالعه و چگونگی حفظ آمادگی برای آزمون ارشد سوالی دارید می توانید از طریق سامانه تلفنی با مشاورین تحصیلی مجموعه دانتل تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان برگزاری آزمون ارشد 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: زمان برگزاری آزمون ارشد 99