سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رتبه قبولی شنوایی شناسی پردیس خودگردان کنکور 99

از رشته های دانشگاهی کنکور سراسری تجربی، رشته شنوایی شناسی از رشته های مقطع کارشناسی کنکور تجربی است. این رشته فقط در دو دوره روزانه و پردیس خودگردان دانشگاه های سراسری ارائه می‌شود و در واقع در هیچیک از دوره های دیگر و دانشگاه آزاد اسلامی، شاهد ارائه این رشته نبوده ایم. علاقه مندان به رشته شنوایی شناسی پس از کسب رتبه و تراز لازم، می‌توانند از آخرین رتبه های قبولی این رشته در کنکور سال گذشته استفاده کنند تا بدانند آیا در هیچ کدام از کد رشته محل های ارائه شده، شانس قبولی دارند یا خیر. در همین جهت، در ادامه این مطلب آخرین رتبه و تراز قبولی رشته شنوایی شناسی پردیس خودگردان بین الملل کنکور 99 را ارائه کرده ایم. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته شنوایی شناسی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی شنوایی شناسی پردیس خودگردان کنکور 99

آخرین رتبه قبولی شنوایی شناسی پردیس کنکور 99

از اخبار امیدوار کننده رشته شنوایی شناسی برای علاقه مندان می‌توان به ارائه شدن رشته شنوایی شناسی در دوره پردیس خودگردان برخی دانشگاه های سراسری اشاره کرد. چراکه دانشگاه های پردیس خودگردان دارای شهریه های نسبتا بالایی هستند که برخی از داوطلبان را، از انتخاب رشته شنوایی شناسی در این دانشگاه ها منصرف می‌کند.

قبولی در رشته شنوایی شناسی در دانشگاه های پردیس خودگردان نیز نیازمند کسب رتبه مناسب است اما در مجموع قبولی راحت تری نسبت به دوره روزانه همان دانشگاه خواهد داشت.

دانشگاه  های علوم پزشکی اصفهان، علوم پزشکی ایران، علوم پزشکی بابل، علوم پزشکی تبریز، علوم پزشکی تهران، علوم پزشکی جندی شاپور، علوم پزشکی شهید بهشتی، علوم پزشکی همدان از جمله دانشگاه های سراسری هستند در که دوره پردیس خودگردان در رشته شنوایی شناسی دانشجو می‌پذیرند.

بخوانید: انتخاب رشته کنکور 1400

 

سهمیه ایثارگری

سهمیه ایثارگری در دو دسته سهمیه 25 درصد ظرفیت و سهمیه 5 درصد ظرفیت نیز از سهمیه های موثر در کنکور سراسری و قبولی در رشته شنوایی شناسی است، اما متاسفانه تاکنون اطلاعات دقیقی از آخرین رتبه قبولی شنوایی شناسی در دانشگاه های پردیس خودگردان کنکور 99 بدست نیاورده ایم. به محض جمع آوری اطلاعات آخرین رتبه قبولی رشته شنوایی شناسی کنکور 99 در سهمیه ایثارگری این مقاله از سایت دانتل نیز بروزرسانی خواهد شد.

 

منطقه یک | رتبه قبولی شنوایی شناسی پردیس کنکور 99

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 3089
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی- تهران 3493
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 4268

 

منطقه دو | رتبه قبولی شنوایی شناسی پردیس کنکور 99

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی -  تهران 4511
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز 6301

 

منطقه سه | رتبه قبولی شنوایی شناسی پردیس کنکور 99

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 2589
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز 3018

بخوانید: رتبه و تراز در انتخاب رشته کنکور سراسری 98-99

 

مشاوره انتخاب رشته شنوایی شناسی پردیس خودگردان

آخرین رتبه قبولی رشته شنوایی شناسی کنکور 99 در واقع یک معیار نسبی برای تخمین شانس قبولی در انجام فرآیند انتخاب رشته است، چراکه هرسال عوامل مختلفی همچون تغییر تعداد شرکت کنندگان در کنکور سراسری تجربی، تراز داوطلبان در طول سالهای مختلف، تاثیر معدل هر داوطلب، سهمیه ها می‌تواند آخرین رتبه قبولی رشته شنوایی سنجی را در هر دانشگاهی تغییر دهد.

بنابراین اطلاع از آخرین رتبه قبولی شنوایی شناسی کنکور 99 بسیار می‌تواند به داوطلب در یک انتخاب رشته کمک کند اما به تنهایی کافی نیست و بهتر است در این مسیر داوطلب با یک مشاور با تجربه در زمینه انتخاب رشته نیز در ارتباط باشد تا تمامی این موارد را در یک کد رشته محل انتخابی متقاضی بررسی و آنالیز کند. مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با چندین سال تجربه انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی می‌توانند با شما داوطلبان کمک کنند تا دید بهتر و کامل تری نسبت به انتخاب رشته بدست آورید.

بخوانید: مشاوره انتخاب رشته کنکور 1400

 

سوالات متداول

  • رشته شنوایی شناسی در دانشگاه های پردیس خودگردان ارائه می‌شود؟

بله، برخی از دانشگاه های سراسری در واحد پردیس خودگردان نیز در رشته شنوایی شناسی پذیرش دانشجو دارند.

  • کدام دسته از داوطلبان می‌توانند در انتخاب رشته، کد رشته محل های مربوط به رشته شنوایی شناسی را در دوره پردیس خودگردان انتخاب کنند؟

داوطلبانی که طبق کارنامه اولیه دریافتی از سایت سازمان سنجش، مجاز به انتخاب رشته در دوره روزانه دانشگاه های سراسری باشند، می‌توانند کد رشته محل های مربوط به رشته شنوایی شناسی را در فرم انتخاب رشته خود قرار دهند.

  • آیا قبولی در رشته شنوایی شناسی در دوره پردیس خودگردان دانشگاه های سراسری نسبت به دوره روزانه همان دانشگاه راحت تر است؟

بله، به دلیل اینکه دانشگاه های پردیس خودگردان به صورت شهریه پرداز اداره می‌شوند، برخی از انتخاب کد رشته محل های مربوط به آن صرف نظر می‌کنند که همین عامل باعث شده است دوره پردیس خودگردان یک دانشگاه سراسری نسبت به دوره روزانه همان دانشگاه قبولی راحت تری داشته باشد اما با این حال نیز نیازمند کسب رتبه مناسب می‌باشد.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه و تراز قبولی رشته شنوایی شناسی پردیس خودگردان بین الملل کنکور 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی شنوایی شناسی پردیس خودگردان کنکور 99