سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رتبه قبولی کاردرمانی پردیس کنکور 99

شاید بسیاری از شما ندانید که رشته کاردرمانی در دانشگاه پردیس خودگردان نیز ارائه می‌شود و از این طریق فرصت تحصیل در این رشته برای تعداد بیشتری از داوطلبان علاقه مند فراهم است. دانشگاه های پردیس بین الملل از نظر کیفیت آموزشی و سطح علمی تفاوتی با شعبه روزانه خود ندارند و حتی بسیاری از اساتید نیز در این دو دانشگاه مشترک هستند. پس خیالتان از بابت اعتبارعلمی دانشگاه پردیس خودگردان راحت باشد و اگر مشکلی در پرداخت شهریه ندارید، می‌توانید وارد این دانشگاه شوید. این مطلب به بررسی آخرین رتبه و تراز قبولی رشته کاردرمانی پردیس خودگردان بین الملل کنکور 99 پرداخته است. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته کاردرمانی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی کاردرمانی پردیس کنکور 99

آخرین رتبه قبولی کاردرمانی پردیس کنکور 99

همانطورکه در ابتدا نیز اشاره شد، دانشگاه پردیس خودگردان با دریافت شهریه از دانشجویان هزینه های خود را تامین می‌کند و شما برای تحصیل در این دانشگاه موظف هستید که به ازای هر ترم شهریه مصوب رشته تحصیلی خود را پرداخت نمایید. پس اولین شرط ورود به دانشگاه پردیس خودگردان، دارا بودن توانمندی مالی است و شرط دوم کسب رتبه و تراز مناسب قبولی در این دانشگاه می‌باشد.

اگر با شرط اول مشکلی ندارید و می‌توانید به ازای هر سال بیشتر از 10 میلیون برای تحصیل در دانشگاه پردیس خودگردان تقبل کنید، در ادامه با بررسی رتبه قبولی پذیرفته شدگان سال های گذشته شانس پذیرش خود را تخمین بزنید.

 

سهمیه ایثارگران 25 درصد ظرفیت

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران 1889
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 2212
دانشگاه علوم پزشکی زنجان 2389

 

سهمیه ایثارگران 5 درصد ظرفیت

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی ایران 7788
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی 8501
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 8799

 

منطقه یک | رتبه قبولی کاردرمانی پردیس کنکور 99

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی ایران 3805
دانشگاه علوم پزشکی همدان 6415

 

منطقه دو | رتبه قبولی کاردرمانی پردیس کنکور 99

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی ایران 5612
دانشگاه علوم پزشکی تبریز 8720
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز 9585

 

منطقه سه | رتبه قبولی کاردرمانی پردیس کنکور 99

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 3612
دانشگاه علوم پزشکی زنجان 4798
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 4289
دانشگاه علوم پزشکی همدان 6121

مشاوره انتخاب رشته در دانشگاه پردیس خودگردان

در سالهای اخیر دانشگاه های پردیس خودگردان بسیار مورد توجه داوطلبان کنکوری مخصوصا داوطلبان کنکور تجربی قرار گرفته است و هرسال تعداد زیادی از داوطلبان وارد این دانشگاه می‌شوند. همانطورکه شما نیز می‌دانید قبولی در دانشگاه پردیس خودگردان به نسبت راحت تر از قبولی در دانشگاه روزانه است اما در کنکور سالهای گذشته بارها پیش آمده است که داوطلبی با وجود آنکه رتبه مناسبی را داشته است، با انجام یک انتخاب رشته غلط شانس پذیرش در رشته و دانشگاه خیلی خوبی را از دست داده است.

بنابراین اطلاع از رتبه قبولی رشته ها و دانشگاه های مختلف به تنهایی موثر در بهتر شدن انتخاب رشته نیست و حتما باید اطلاعات تکمیلی تر را کسب کنید تا یک انتخاب رشته موفق داشته باشید. شما می‌توانید در این مسیر از تجربیات مشاوی توانمند بهره مند شوید و آسوده خاطر باشید که حتما در بهترین رشته و دانشگاه پذیرفته خواهید شد. البته ناگفته نماند که بهره مندی از مشاوره انتخاب رشته زمانی اثر مثبت خواهد داشت که به درستی انتخاب شده باشند. مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با تجربه چندین ساله در زمینه کنکور و انتخاب رشته، راهنمای شما عزیزان هستند. برای ارتباط با بخش مشاوره تلفنی مرکز دانتل، می توانید با شماره  02126295595 تماس بگیرید.

 

سوالات پر تکرار

  • شهریه رشته کاردرمانی در دانشگاه پردیس خودگردان چقدر است؟

حدود شهریه رشته کاردرمانی در دانشگاه پردیس خودگردان به ازای هر ترم 6 الی 7 میلیون تومان است.

  • کدام یک از دانشگاه های پردیس خودگردان رشته کاردرمانی را ارائه می‌دهند؟

دانشگاه های علوم پزشکی ایران، شهید بهشتی، شیراز، اصفهان، زنجان و ... رشته کاردرمانی را در ظرفیت خودگردان ارائه می‌دهند.

  • ایا مدرک دانشگاه پردیس خودگردان معتبر است؟

مدرک دانشگاه پردیس خودگردان کاملا معتبر و دارای اعتباربرای استخدام و همچنین ادامه تحصیل در داخل و خارج از کشور می‌باشد.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه و تراز قبولی رشته کاردرمانی پردیس خودگردان بین الملل کنکور 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی کاردرمانی پردیس کنکور 99