سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رتبه قبولی بینایی سنجی پردیس کنکور 99

سازمان سنجش آموزش کشور هرسال پس از برگزاری کنکور سراسری، نتایج اولیه این آزمون را در قالب کارنامه برای تمامی شرکت کنندگان منتشر می‌کند تا بتوانند وارد فرآیند انتخاب رشته شوند. شرکت کنندگان در کنکور سراسری تجربی که قصد انتخاب رشته بینایی سنجی را دارند می‌توانند پس از بررسی مندرجات کارنامه خود شامل رتبه و تراز در جهت انجام انتخاب رشته اقدام کنند. برای این منظور داوطلبان می‌توانند از آخرین رتبه قبولی بینایی سنجی در دانشگاه های پردیس خودگردان کنکور سالهای گذشته بهره ببرند تا بدانند با رتبه‌ای که بدست آورده اند، در چه کد رشته محلی شانس قبولی خواهند داشت. به همین علت در ادامه این مطلب آخرین رتبه و تراز قبولی رشته بینایی سنجی پردیس خودگردان بین الملل کنکور 99 را ارائه کرده ایم. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته بینایی سنجی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی بینایی سنجی پردیس کنکور 99

آخرین رتبه قبولی بینایی سنجی پردیس کنکور 99

رشته بینایی سنجی از رشته های مقطع کارشناسی زیرگروه یک کنکور سراسری تجربی است که هرسال در دو دوره روزانه و پردیس خودگردان  دانشگاه های سراسری ارائه می‌گردد و در واقع دارای ظرفیت بسیار محدودی است. از جمله دانشگاه های سراسری که در رشته بینایی سنجی دانشجو می‌پذیرند، به شرح موارد زیر می‌باشند.

  • دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد

داوطلبان کنکور تجربی که قصد انتخاب رشته بینایی سنجی را دارند می‌توانند برای تخمین شانس قبولی شان از آخرین رتبه قبولی بینایی سنجی پردیس کنکور 99 استفاده کنند، اما باید به یک نکته توجه کنند که ملاک قبولی در رشته بینایی سنجی، رتبه در زیرگروه یک سهمیه است و برای مقابسه رتبه خود با رتبه قبولی هر دانشگاه باید رتبه در سهمیه خود را در نظر بگیرند.

 

سهمیه ایثارگران 25 درصد ظرفیت

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 6318
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 7221

سهمیه ایثارگران 5 درصد ظرفیت

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 8421
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 8918

 

سهمیه منطقه یک | رتبه قبولی بینایی سنجی پردیس کنکور 99

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 3202
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 3131

سهمیه منطقه دو | رتبه قبولی بینایی سنجی پردیس کنکور 99

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 4115
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 4402
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران 3812
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران 4109
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران 6183
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 6216
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 8015

سهمیه منطقه سه | رتبه قبولی بینایی سنجی پردیس کنکور 99

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 2215
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 2640
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران 2917
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران 6208
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 6000
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 7017

 

مشاوره انتخاب رشته بینایی سنجی پردیس

اگر در متن مقاله و به دانشگاه های ارائه دهنده و جداول آخرین رتبه‌های قبولی بینایی سنجی دانشگاه های پردیس خودگردان توجه کنید، متوجه خواهید شد که این رشته ظرفیت محدودی در مقابل تعداد تقاضای زیادی از داوطلبان کنکور تجربی دارد. بنابراین متقاضیان رشته بینایی سنجی پس از کسب رتبه و تراز لازم، حال باید برنامه ریزی دقیق برای انتخاب رشته داشته باشند که اولین راه استفاده از آخرین رتبه قبولی بینایی سنجی پردیس در کنکور سال های گذشته همچون کنکور 99 می‌باشد.

اما توجه کنید که شما حتما به جز رشته بینایی سنجی رشته دیگری را نیز در فرم انتخاب رشته تان قرار خواهید داد و باید با آگاهی انتخاب های‌تان الویت بندی شود و از طرفی دیگر نیز آخرین رتبه‌های قبولی بینایی سنجی در دانشگاه های پردیس خودگردان ممکن است به دلیل تغییر تعداد شرکت کنندگان در کنکور سراسری 1400 و یا حتی تغییر ظرفیت ها کمی تغییر کند، بنابراین برای انتخاب رشته باید قدرت تحلیل این مسائل وجود داشته باشد.

یک دانش آموز کنکوری شاید آن طور که باید از پس انتخاب رشته برنیاد چراکه حساس و مهم می باشد و بهتر است داوطلبان برای انجام آن از یک مشاور تحصیلی کمک بگیرند. شما می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس بگیرید.

 

سوالات متدوال

  • ظرفیت رشته بینایی سنجی در دانشگاه های پردیس خودگردان چقدر است؟

رشته بینایی سنجی در دانشگاه های پردیس خودگردان ظرفیت بسیار محدودی دارد، چرا که در تعداد محدودی از دانشگاه های پردیس خودگردان ارائه می‌شود.

  • رشته بینایی سنجی در چه دوره هایی و چه دانشگاه هایی ارائه می‌شود؟

رشته بینایی سنجی در دو دوره روزانه و پردیس خودگردان دانشگاه هایی از جمله دانشگاه علوم پزشکی ایران، دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، شهید بهشتی و مشهد ارائه می‌گردد.

  • آخرین رتبه‌های قبولی رشته بینایی سنجی در دانشگاه های پردیس خودگردان، چند است؟

آخرین رتبه قبولی رشته بینایی سنجی در دانشگاه های پردیس خودگردان با توجه به دانشگاه محل قبولی و آخرین رتبه قبولی متفاوت می‌باشد که در متن مقاله به آن ها اشاره کردیم.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه بینایی سنجی پردیس خودگردان 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی بینایی سنجی پردیس کنکور 99