سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رتبه قبولی گفتار درمانی پردیس کنکور 98

دانشگاه پردیس پس از دانشگاه سراسری روزانه دومین دانشگاهی است که امکان تحصیل در رشته گفتار درمانی در آن وجود دارد. به طور متداول افرادی که قصد ادامه تحصیل در رشته گفتار درمانی را دارند، اما رتبه لازم برای دوره روزانه را کسب نمی‌کنند، به سراغ دانشگاه پردیس می‌روند. نکته مهم در رابطه با دانشگاه‌های پردیس میزان شهریه‌ای است که در ازای تحصیل از داوطلبان دریافت می‌شود. گفتار درمانی از جمله رشته‌های پر طرفدار کنکور تجربی است که ظرفیت پذیرش آن محدود است. بدین ترتیب متقاضیان رشته گفتار درمانی چه برای دانشگاه روزانه و چه برای دانشگاه پردیس نیاز به رتبه مشخص و حساب شده دارند.  برای اطلاع از رتبه لازم برای قبولی در رشته گفتار درمانی می‌بایست به لیست آخرین رتبه‌های گفتار درمانی سال‌های گذشته مراجعه کرد. به دلیل اهمیت این موضوع، در این مقاله آخرین رتبه و تراز قبولی رشته گفتار درمانی پردیس خودگردان بین الملل کنکور 98 ارائه شده است. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته گفتار درمانی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی گفتار درمانی پردیس کنکور 98

آخرین رتبه قبولی گفتار درمانی پردیس کنکور 98

آخرین رتبه قبولی گفتار درمانی برای دانشگاه پردیس را باید به سه دسته تقسیم کرد. دسته اول مربوط به افرادی است که دوره سه سال آخر دبیرستان خود را در کلان‌شهرهایی چون تهران و مشهد گذرانده‌اند و دارای سهمیه منطقه 1 هستند. دسته دوم  شامل داوطلبانی است که دوره سه سال آخر دبیرستان خود را در مراکز استان‌ها به جز کلان‌شهرها تحصیل کرده‌اند و از سهمیه منطقه 2 برخوردارند. و دسته سوم متعلق به افرادی است که دارای سهمیه منطقه 3 هستند و دوره سه سال آخر دبیرستان خود را در شهرستان‌های کوچک و محروم تحصیل کرده‌اند.

بخوانید: انتخاب رشته کنکور 1400

 

منطقه 1 | رتبه قبولی گفتار درمانی پردیس کنکور 98

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 6145
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 6708
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور-اهواز 5120
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور-اهواز 5630
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور-اهواز 5785
دانشگاه علوم پزشکی سمنان 6580
 دانشگاه علوم پزشکی مشهد 4435
 دانشگاه علوم پزشکی شیراز 4208
 دانشگاه علوم پزشکی شیراز 4550

 

منطقه 2 | رتبه قبولی گفتار درمانی پردیس کنکور 98

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 9703
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 10530
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 10620
 دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور-اهواز 10130
دانشگاه علوم پزشکی همدان 10000
دانشگاه علوم پزشکی همدان 10240
دانشگاه علوم پزشکی همدان 10570
دانشگاه علوم پزشکی سمنان 9730
دانشگاه علوم پزشکی سمنان 9802
 دانشگاه علوم پزشکی تبریز 10000

 

منطقه 3 | رتبه قبولی گفتار درمانی پردیس کنکور 98

دانشگاه رتبه در سهمیه
 دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 6000
 دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 6101
دانشگاه علوم پزشکی تبریز 6069
 دانشگاه علوم پزشکی بابل 6313
دانشگاه علوم پزشکی همدان 6720
دانشگاه علوم پزشکی سمنان 7398
دانشگاه علوم پزشکی سمنان 7512
دانشگاه علوم پزشکی سمنان 7802
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 8015
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 8112

بخوانید: رتبه و تراز انتخاب رشته

 

مشاوره قبولی در رشته گفتار درمانی

بدون شک فردی که علاقه‌مند به یک رشته خاص باشد، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا به هدف خود دست یابد. داوطلبان کنکوری مهمترین وظیفه‌ای که برای دستیابی به رشته موردعلاقه خود دارد این است که رتبه مورد نیاز را کسب کنند. کسب رتبه مناسب و لازم برای هر رشته‌ای امکان‌پذیر نیست مگر براساس برنامه‌ریزی و تسلط بر منابع آزمون.

آخرین رتبه کنکور هر رشته‌ای کمک می‌کند تا داوطلب هدف خود را شناسایی کرد و برای رسیدن به آن برنامه‌ریزی کند. تنظیم برنامه‌ریزی دقیق و مناسب برای مطالعه و همچنین داشتن یک انتخاب رشته با کیفیت، مهمترین نتایج بررسی آخرین رتبه‌های قبولی است.

داوطلبانی که مصمم به تحصیل در رشته گفتار درمانی پردیس هستند نیز می‌توانند از این راهکار مهم کمک بگیرند. به این دسته از داوطلبان توصیه می‌شود تا جهت آگاهی از جزئیات دقیق‌تر، از مشاوران تحصیلی راهنمایی بگیرند. گروه مشاوران تحصیلی دانتل با کارشناسان و مشاوران تحصیلی با تجربه‌ای که در اختیار دارد، قادر است تا راهنمایی‌های لازم را در اختیار متقاضیان قرار دهد.

بخوانید: مشاوره انتخاب رشته کنکور 1400

 

سوالات متداول

  1. آخرین رتبه قبولی در رشته گفتار درمانی پردیس چه رتبه‌ای است؟

آخرین رتبه قبولی در رشته گفتار درمانی پردیس با توجه به سهمیه مناطق به سه دسته تقسیم می‌شود. در متن مقاله این رتبه‌ها برای هر سه سهمیه ارائه شده است.

  1. بررسی آخرین رتبه‌های رشته گفتار درمانی چه تاثیری در نتیجه کنکور داوطلب خواهد داشت؟

در صورتی که آخرین رتبه‌های قبولی گفتار درمانی مورد بررسی قرار گیرد، داوطلبان هدف و مسیر خود را بهتر شناسایی می‌کنند و به نتیجه مور انتظار خود نزدیک می‌شوند. این رتبه‌ها کمک می‌کند تا داوطلب مطالعه بهتر و انتخاب رشته با کیفیتی داشته باشد.

  1. آیا دانشگاه‌های پردیس تنها دانشگاه‌هایی هستند که زمینه تحصیل در رشته گفتار درمانی را فراهم کرده‌اند؟

در حال حاضر تحصیل در رشته گفتار درمانی در دو دانشگاه روزانه و پردیس امکان‌پذیر است. افرادی که مایل به تحصیل در این رشته هستند، در صورتی که رتبه لازم برای دوره روزانه را کسب نکنند می‌توانند وارد دانشگاه پردیس شوند. البته برای تحصیل در دانشگاه پردیس نیز لازم به کسب رتبه مناسب است.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه و تراز قبولی رشته گفتار درمانی پردیس خودگردان بین الملل کنکور 98 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی گفتار درمانی پردیس کنکور 98