سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رتبه قبولی مهندسی معماری کنکور 99

پردیس خودگردان یکی از انواع موسسات آموزش عالی در سطح کشور است. این موسسات جزء دانشگاه های دولتی محسوب می‌شوند. اما دانشجویان مشغول به تحصیل در این واحدهای دانشگاهی ملزم به پرداخت هزینه تحصیل خویش هستند. مهندسی معماری یکی از رشته های ارائه شده در این واحدها می‌باشد. علاقه مندان به تحصیل در این رشته در دانشگاه خودگردان باید برنامه ریزی مطالعاتی دقیقی برای کسب موفقیت داشته باشند. داوطلبان برای انجام برنامه ریزی صحیح نیازمند شاخصی برای بررسی سطح کیفیت مطالعات خود هستند. آخرین رتبه و تراز قبولی رشته مهندسی معماری پردیس خودگردان بین الملل کنکور 99 می‌تواند معیار و شاخص موردنیاز داوطلبان باشد. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته مهندسی معماری می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی مهندسی معماری کنکور 99

آخرین رتبه قبولی مهندسی معماری پردیس کنکور 99

پذیرفته شدن در دانشگاه های دولتی کشور به دلیل وجود متقاضیان پرتعداد، نیازمند برنامه ریزی است. برای انجام برنامه ریزی دقیق، باید درصدهای اکتسابی داوطلبان در زمان تست زنی و یا شرکت در آزمون های آزمایشی با معیاری، مورد سنجش واقع شود. بهترین و مناسب ترین معیاری که می‌تواند بیان کننده نتایجی نزدیک به واقعیت باشد، استفاده از رتبه و تراز قبول شدگان سنوات گذشته می‌باشد. کارشناسان مرکز مشاوره دانتل جهت تسهیل دسترسی داوطلبان، رتبه قبولی مهندسی معماری پردیس را جمع آوری نموده اند. این اطلاعات به تفکیک سهمیه بندی مناطق در ادامه ارائه شده است. داوطلبان با مقایسه درصدهای خود با این اطلاعات، می‌توانند از درست بودن مسیر مطالعاتی خود و یا از میزان انحرافشان از مسیر اصلی مطلع شوند.

بخوانید: انتخاب رشته کنکور 1400

 

منطقه یک | رتبه قبولی مهندسی معماری پردیس کنکور 99

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه تهران 2398

 

منطقه دو | رتبه قبولی مهندسی معماری پردیس کنکور 99

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه تهران 10314

 

منطقه سه

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه تهران 16385

 

بخوانید: رتبه قبولی در انتخاب رشته

 

مشاوره قبولی مهندسی معماری

تحلیل اطلاعات کارنامه پذیرفته شدگان سال های قبل کاری تخصصی است که باید به کارشناسان ارجاع داده شود. چنانچه تحلیل گر آگاهی کافی ادر این زمینه نداشته باشد، نتایج حاصله نادرست خواهد بود. قطعا استفاده از اطلاعات غلط باعث گمراهی داوطلبان خواهد گردید. کارشناسان متبحر مرکز دانتل آماده ارائه اطلاعات معتبر در این زمینه به داوطلبان هستند. مشورت با کارشناسان سبب آسودگی خاطر داوطلبان خواهد شد.

بخوانید: مشاوره انتخاب رشته کنکور 1400

 

سوالات متداول

  • رتبه و تراز پذیرفته شدگان مهندسی معماری پردیس کنکور 99 در چه بازه ای قرار دارد؟

اطلاعات دقیق در این رابطه در متن مقاله عنوان شده است.

  • آیا بررسی کارنامه پذیرفته شدگان سنوات گذشته می تواند برای داوطلبان سودمند باشد؟

بله، اطلاعات کارنامه پذیرفته شدگان قبلی می تواند به عنوان معیاری برای سنجش داوطلبان قلمداد شود.

  • آیا داوطلبان مناطق 1، 2 و 3 با یکدیگر مورد سنجش قرار می گیرد؟

خیر، داوطلبان هر منطقه فقط با داوطلبان هم منطقه ای خود سنجش می شوند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه و تراز قبولی رشته مهندسی معماری پردیس خودگردان بین الملل کنکور 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی مهندسی معماری کنکور 99