سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 99

داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید که ثبت نام کرده اند ، برای حضور در جلسه آزمون ملزم به گرفتن کارت ورود به جلسه می باشند . این کارت حاوی اطلاعات مهمی از جمله اطلاعات فردی ، شماره داوطلبی ، سهمیه ، زمان و مکان برگزاری آزمون ، دین ، زبان خارجی و نوع معلولیت می باشد. همراه داشتن کارت ورود به جلسه و مدرک شناسایی معتبر مانند کارت ملی یا شناسنامه عکس دار در زمان برگزاری کنکور 99 از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که ما در ادامه این مقاله زمان ، نحوه دریافت و ویرایش کارت کنکور سراسری 99 را در اختیار داوطلبان قرار می دهیم .

برای دریافت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 99 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 99

متقاضیان ثبت نام کنکور سراسری 99 می بایست طبق روال سالیان گذشته چند روز قبل از برگزاری آزمون به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی ( شماره پرونده ، کد پیگیری ثبت نام ) ، کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 99 را دریافت نمایند .

سال گذشته زمان گرفتن کارت جلسه کنکور سراسری تیر ماه بوده اما امسال با توجه به تعویق آزمون سراسری ، در حال زمان دقیق انتشار کارت مشخص نشده و در صورت انتشار اخبار جدید در این زمینه ، مقاله به روز رسانی خواهد شد .

با توجه به تعویق کنکور سراسری 99 ، کارت این آزمون ، احتمالا اواخر مرداد ماه منتشر می شود.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه

پس از اعلام زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 99 داوطلبان می بایست به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و از منوی سمت راست گزینه سراسری را انتخاب نمایند  اطلاعات لازم برای گرفتن کارت آزمون شامل شماره پرونده و شماره سریال ثبت نام است.

در صورتی که داوطلبی اطلاعات ثبت نامی خود را فراموش کرده باشد می تواند از طریق ثبت درخواست در سازمان سنجش نسبت به بازیابی اطلاعات خود اقدام نماید .

ویرایش اطلاعات کارت کنکور سراسری 99

هر چند بیش تر اطلاعات ثبت نامی به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش قابل ویرایش می باشد اما در خصوص برخی بند های مندرج در کارت آزمون ، مراجعه به سایت سازمان سنجش تنها راه حل نمی باشد.

با مراجعه به آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصیلی، باجه های رفع نقص و یا سایت سازمان سنجش می توانید اطلاعات کارت خود را ویرایش کنید.

مشاوران دانتل آماده اند تا به تمامی سوالات شما پیرامون کنکور 99 پاسخ دهند . نکته قابل توجه : داوطلبانی که سهمیه آنان از سوی ارگان مربوطه مورد تایید قرار نگرفته است برای بررسی وضعیت عدم تایید سهمیه خود ( بعد از ویرایش ) به ارگان های ذیربط نیز مراجعه نمایند . در غیر اینصورت با سهمیه مناطق کنکور سراسری گزینش خواهند شد و هیچ‌ گونه اعتراضی قابل قبول نمی باشد .

برای دریافت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 99