سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دریافت کد رهگیری و شماره پرونده ارشد 99

داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد درمراحل مختلف ثبت نام و شرکت درجلسه آزمون کارشناسی ارشد، اطلاعاتی مختص به خودشان همچون کدپیگیری ثبت نام و شماره پرونده و شماره داوطلبی دریافت میکنند که بابد تا انتهای مسیر آزمون یعنی قبولی یا مردود شدن در انتخاب رشته ارشد 99 و ثبت نام در دانشگاه این اطلاعات را در دسترس داشته باشند. این مطلب با عنوان دریافت شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 برای داوطلبانی است که این اطلاعات را فراموش کرده‌اند و قصد بازیابی دارند. برای مشاهده مقاله اعلام نتایج کنکور ارشد 99 کلیک کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه دریافت کد رهگیری و شماره پرونده ارشد 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: دریافت کد رهگیری و شماره پرونده ارشد 99

کاربرد شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99

اگرداوطلبان اطلاعات ثبت نامی خود را همچون شماره پرونده و کدرهگیری ثبت نام را فراموش کنند، درمراحل مختلف آزمون دچار مشکل خواهند شد چرا که پیشروی در روند آزمون همچون دریافت نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 99، انتخاب رشته و اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 99 با این اطلاعات امکان پذیر می‌باشد.

داوطلبان از زمان ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد تا ثبت نام در دانشگاه محل قبولی و یا حتی تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 99 باید از سایت سازمان سنجش که تمامی اطلاعیه‌ها و اخبار مربوط به این آزمون را منتشر می‌کند، کمک بگیرند. برای اطلاع از زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 و زمان اعلام نتیجه نهایی کنکور کارشناسی ارشد 99 کلیک کنید.

سایت سازمان سنجش و آموزش کشور، برای داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد سامانه جامع کارشناسی ارشد را تعبیه کرده است و داوطلبان با داشتن کدرهگیری ثبت نام شانزده رقمی و شماه پرونده هفت رقمی و شماره داوطلبی می‌توانند به میزکار خود در این سامانه دسترسی داشته باشند و در روند آزمون پیش بروند.

لازم به ذکر است کدرهگیری ثبت نام و شماره پرونده هرداوطلب در فرم ثبت نام اولیه قید می‌شود که باید حداقل تا یکسال این اطلاعات حفظ شود و در دسترس نداشتن این اطلاعات روند آزمون را برای هر داوطلب متوقف می‌کند. اما اگر داوطلبی این اطلاعات را فراموش کند تکلیف چیست؟ سازمان سنجش و آموزش کشور این احتمال را پیش بینی کرده و قسمتی از سایت را برای بازیابی اطلاعات از دست رفته داوطلبان، اختصاص داده است.

نحوه دریافت شماره پرونده و کد رهگیری ارشد 99

ازآنجا که بدون اطلاع از شماره پرونده، امکان دریافت کارنامه اولیه کارشناسی ارشد 99 اولیه وجود ندارد، داوطلبانی که این اطلاعات را فراموش کرده‌اند باید نسبت به بازیابی آنها اقدام نمایند و کافی است مراحل زیر را انجام دهند.

  • مرحله اول: به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی ” sanjesh.org ” مراجعه نمایید.
  • مرحله دوم: برروی گزینه ” ارسال درخواست ” یا ” ورود به سیستم پاسخگویی ”  از منوی سمت چپ سایت کلیک کنید.
  • مرحله سوم: اگر قبلا در سایت عضو نشده‌اید برروی گزینه ” عضویت در سایت ” کلیک کنید و با تکمیل روند عضویت در سایت، عضو شوید.
  • مرحله چهارم: در صورتی که در سایت عضو شدید و حتی اگر قبلا در سایت سنجش پروفایل تهیه کرده اید بر روی گزینه ” ورود به سیستم ” کلیک نمایید.
  • مرحله پنجم: بخش نحوه ارسال درخواست در مطلب زیر خوانده شود.

نحوه عضویت در سایت

با کلیک برروی گزینه عضویت در سایت، صفحه جدیدی با یک فرم برایتان ایجاد می‌شود. در این فرم به اطلاعاتی همچون نام و نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد، تابعیت، کدملی، شماره تلفن همراه، پست الکترونیک ( در این قسمت باید ایمیلی وارد کنید که معتبر باشد و به آن دسترسی دارید ) نیاز خواهید داشت. پس از وارد کردن اطلاعات فوق، کدامنیتی را را وارد و سپس گزینه تایید را انتخاب کنید.

در ادامه روند عضویت در سایت، به نشانی ایمیل و یا همان پست الکترونیکی که وارد کرده‌اید یک رمز عبور ارسال خواهد شد که برای ورود به سامانه الزامی می‌باشد.

داوطلبان در صورتی در روند عضویت در سایت و ثبت درخواست با مشکلی مواجه شوند، مشاورین مجرب مرکز مشاوره دانتل می توانند درخواست آنها مبنی دریافت شماره پرونده و کدرهگیری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد را در سایت سنجش ثبت نمایند. برای مشاهده مقاله اعلام نتایج ارشد دانشگاه آزاد 99 و اعلام نتایج ارشد فراگیر پیام نور 99 کلیک کنید.

نحوه ارسال درخواست

اگر مراحل عضویت در سایت را با موفقیت به پایان رساندید، مجدد وارد سایت سنجش شده و مراحل قبل را تکرار کنید و اینبار ورود به سیستم را انتخاب نمایید.

  • مرحله پنجم: در این قسمت کادری پیش روی شماست، پست الکترونیک و رمز عبوری که برایتان ارسال شده است را وارد نمایید.
  • مرحله ششم: درصفحه جدید برای بازیابی اطلاعاتی همچون شماره پرونده و کدرهگیری ثبت نام باید یک درخواست جدید ثبت کنید بنابراین بر روی گزینه ” درخواست جدید ” از منوی موجود در قسمت راست صفحه، کلیک کنید.
  • مرحله هفتم: در این قسمت با تکمیل کادرهای پیشرو بدین صورت که آزمون را “کارشناسی ارشد ” و سال را ” 99 ” وارد کنید و سپس بر روی دکمه جستجو کلیک کنید تا درخواست‌های مجاز شما، نمایش داده شود.
  • مرحله هشتم: درصفحه جدید در مقابل گزینه ” دریافت شماره پرونده یا شماره داوطلبی “، بر روی گزینه ” انتخاب ” کلیک نمایید.
  • مرحله نهم: با تایید اطلاعات شخصی خود در این مرحله، درخواست شما ثبت می شود و در لیست درخواست ها قرار می گیرد.

زمان دریافت پاسخ درخواست دریافت شماره پرونده و کدرهگیری ارشد 99

پس از ثبت درخواست، کارشناسان معمولا طی  24 الی 72 ساعت پس از ارسال درخواست آن را بررسی می کنند. اگر متن ” عنوان درخواست ” به رنگ آبی بود، بدین معناست که درخواست هنوز مورد بررسی قرار نگرفته است اما اگر به رنگ زرد بود یعنی درخواست بررسی شده و رنگ سبز یعنی به درخواست پاسخ داده شده است. در صورت بررسی درخواست، داوطلبان می توانند با کلیک بر بروی عنوان درخواست اطلاعات بازیابی شده شامل شماره پرونده ، سریال شناسنامه ، شماره داوطلبی ، سریال ثبت نام و کدرهگیری ثبت نام را دریافت نمایند.

برای دریافت مشاوره در زمینه دریافت کد رهگیری و شماره پرونده ارشد 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع:دریافت کد رهگیری و شماره پرونده ارشد 99