سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نتایج تکمیل ظرفیت ارشد بهداشت 99

پس از اعلام ظرفیت‌های خالی از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی در ادامه اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، داوطلبان ناکام از انتخاب رشته مرحله اول به تکمیل ظرفیت ارشد وزرات بهداشت روی آوردند. پس از گذشت مدت کوتاهی نتایج تکمیل ظرفیت در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می‌شود و در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. در ادامه این مطلب به مطالبی در مورد اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می پردازیم.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه نتایج تکمیل ظرفیت ارشد بهداشت 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: نتایج تکمیل ظرفیت ارشد بهداشت 99

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد بهداشت

در سال 98، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه‌های پزشکی برگزار شده توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش کشور در زمان مقرر خود یعنی تیرماه برگزار شد و پس از انجام انتخاب رشته در زمان تعیین شده آن و اعلام نتایج نهایی، داوطلبان تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت را در مهرماه انجام دادند و در آبان نیز نتیجه آن منتشر شد.

در سال 99، زمان برگزاری آزمون طبق اطلاعیه ی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی 23 و 24 مرداد ماه برگزار می‌شود و اطلاعات دقیق از زمان انجام تکمیل ظرفیت و اعلام نتایج تکمیل ظرفیت وزارت بهداشت در اختیار نیست اما پیش بینی می‌شود فرآیند انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در آبان ماه و نتایج آن در آذر ماه منتشر شود.

داوطلبان توجه داشته باشید برای اطلاع از زمان اعلام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره دانتل تماس حاصل بفرمایید ضمن اینکه به محض اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت مطلب فوق بروزرسانی می شود.

راهنما مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه علوم پزشکی وزارت بهداشت، پس از پایان مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت و ثبت فرم های خود باید مدت کوتاهی صبر کنند تا نتایج انتخاب رشته آن ها مشخص است. پس از اعلام نتایج تکمیل ظرفیت 99، از سوی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی داوطلبان می توانند نتایج عملکرد خود را رویت کنند، برای این امر کافی است طبق مراحل زیر پیش بروند.

مرحله اول :  وارد سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی اینترنتی sanjeshp.ir شوید.

مرحله دوم : بر روی گزینه ” کارشناسی ارشد ” از منوی سمت راست سایت و سپس بر روی گزینه ” ارشد ” کلیک کنید.

مرحله سوم : در صفحه باز شده جدید، بر روی گزینه ”  نتایج نهایی _ تکمیل ظرفیت ” کلیک کنید .

 مرحله ی چهارم : در کادر پیش رو مجددد گزینه ” نتیجه نهایی _ انتخاب رشته ” و سپس در قسمت مشخص شده” کد رهگیری ثبت نام ” را  وارد نمایید، پس از تایید کارنامه برایتان نمایش داده خواهد شد که در صورت تمایل قابل پرینت نیز می باشد.

داوطلبانی ‌که کد رهگیری خود را فراموش کرده باشند باید به این نکته توجه کنند  که در بخش ” فراموشی کد رهگیری ” اطلاعات فراموشی مثل کد رهگیری ثبت نام قابل بازیابی است و داوطلبان می‌توانند با وارد کردن کد ملی خود، کد رهگیری ثبت نام خود را دریافت کنید.

نکات مهم

تمامی شرکت کنندگان در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت باید توجه داشته باشد پس از اعلام نتایج داوطلبان در دو دسته قرار می‌گیرند.

دسته اول: این دسته از داوطلبان در هیچ کد رشته محلی در تکمیل ظرفیت پذیرفته نشده اند که اگر در دوره اول انتخاب رشته نیز مردود شده بودند حال می‌توانند برای سال آینده مجدد در آزمون شرکت کنند.

دسته دوم: در یک کد رشته محلی در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت بهداشت پذیرفته شده اند که باید به نکات زیر توجه کنند.

نکته اول: قبولی اول آنها حذف شده است و نمیتوانند در آن ثبت نام کنند و باید در کد رشته محل جدید که در تکمیل ظرفیت پذیرفته شده اند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

نکته دوم: داوطلبان با ثبت نام نکردن در کد رشته محل جدید که در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، پذیرفته شده اند از ثبت نام سال آینده محروم میشوند و نمیتوانند در آزمون ارشد وزارت بهداشت شرکت کنند.

برای دریافت مشاوره در زمینه تکمیل ظرفیت ارشد بهداشت 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: نتایج تکمیل ظرفیت ارشد بهداشت 99