سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 99

وزارت علوم در راستای حذف کنکور سراسری اقدام به پذیرش دانشجو در برخی از رشته ها بر اساس سوابق تحصیلی می‌نماید. بر اساس تصمیمات گرفته شده از طرف سازمان سنجش و دانشگاه آزاد اسلامی جذب دانشجو بدون کنکور برای مقاطع متفاوت در اغلب دانشگاه های ایران اجرایی گردیده است. در ادامه به بررسی بیشتر لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 می پردازیم؛ همچنین لازم به ذکر است متقاضیان ثبت نام بدون کنکور رشته های کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است دفترچه ثبت نام رشته های بدون کنکور کارشناسی را دانلود و مطالعه نمایند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 99

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 | کاردانی

دانشگاه آزاد اسلامی برای هر دو مقطع کاردانی ناپیوسته و کاردانی پیوسته دانشجو پذیرش خواهد کرد. همچنین لازم به ذکر است که تفاوت این دو مقطع در مدارک مورد قبول برای جذب و انتخاب رشته می‎باشد.

مقطع کاردانی ناپیوسته

این مقطع دانشگاهی مخصوص فارغ التحصیل های دیپلم نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی و پیش دانشگاهی همچنین نظام جدید و نظام قدیم 4 ساله می باشد. جذب دانشجو در این مقطع بر اساس معدل کتبی دیپلم صورت خواهد گرفت. در فهرست زیر تعدادی از مهم ترین رشته های بدون کنکور مقطع کاردانی ناپیوسته را مشاهده می‌نمایید اما برای اطلاع از لیست کامل این رشته ها لازم است دفترچه ثبت نام رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی را مطالعه نمایید.

کاردانی ناپیوسته دامپزشکی

کاردانی ناپیوسته معماری

کاردانی ناپیوسته عمران

کاردانی ناپیوسته برق

کاردانی ناپیوسته نرم افزار کامپیوتر

 مقطع کاردانی پیوسته

این مقطع دانشگاهی مخصوص فارغ التحصیل های دیپلم نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی نظام جدید و نظام قدیم رشته های فنی و حرفه‌ای و کاردانش است که پیش دانشگاهی نداشته‌اند و جذب دانشجو در این مقطع بر اساس معدل کل دیپلم متقاضیان خواهد بود. در فهرست زیر اسامی تعدادی از مهم ترین رشته‌های بدون کنکور برای مقطع کاردانی پیوسته را مشاهده می‌نمایید اما برای اطلاع از لیست کامل رشته‌های بدون کنکور مقطع کاردانی پیوسته به دفترچه ثبت نام رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه نمایید.

کاردانی پیوسته حسابداری

کاردانی پیوسته نقشه برداری

کاردانی پیوسته تربیت بدنی

کاردانی پیوسته طراحی دوخت

کاردانی پیوسته نقاشی

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 | کارشناسی

دانشگاه آزاد اسلامی برای مقاطع کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته اقدام به جذب دانشجو خواهد کرد؛ لازم به ذکر است تفاوت این مقاطع در مدارکی است که برای جذب و انتخاب رشته مورد قبول است.

مقطع کارشناسی ناپیوسته

این مقطع دانشگاهی مخصوص فارغ التحصیل های مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته بوده و پذیرش در این مقطع بر مبنای معدل کل دوره کاردانی می‌باشد. در فهرست زیر اسامی تعدادی از مهم ترین رشته‌های بدون کنکور برای مقطع کارشناسی ناپیوسته را مشاهده می‌نمایید اما برای اطلاع از لیست کامل رشته‌های بدون کنکور مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی لازم است دفترچه ثبت نام رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی را مطالعه نمایید.

کارشناسی ناپیوسته عمران

کارشناسی ناپیوسته گرافیک

کارشناسی ناپیوسته حسابداری

کارشناسی ناپیوسته برق

کارشناسی ناپیوسته معماری

مقطع کارشناسی پیوسته

این مقطع دانشگاهی مخصوص فارغ التحصیل های دیپلم نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی و پیش دانشگاهی و نظام جدید و نظام قدیم 4 ساله بوده و جذب دانشجو در این مقطع بر مبنای معدل کتبی دیپلم خواهد بود. در فهرست زیر اسامی تعدادی از مهم ترین رشته های بدون کنکور برای مقطع کارشناسی پیوسته را مشاهده می کنید.

*ریاضی: برق،مکانیک،عمران،صنایع

*تجربی: صنایع غذایی،زیست سلولی مولکولی،شیمی‌کاربردی

*انسانی: مشاوره،روانشناسی،حقوق،حسابداری

*هنر: عکاسی،بازیگری،طراحی لباس

*زبان: زبان و ادبیات انگلیسی،مترجمی زبان انگلیسی،آموزش زبان انگلیسی

در پایان لازم به ذکر است که دانشگاه آزاد اسلامی دارای واحدهای زیادی می باشد و در تمامی رشته ها به جز گروه های علوم پزشکی و …بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو پذیرش می کند.

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 99