سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اعلام نتایج نهایی کاردانی به کارشناسی 99

داوطلبانی که در رشته‌های با آزمون کاردانی به کارشناسی 99، ثبت نام کرده اند باید در تاریخ چهاردهم شهریورماه سال 99، در جلسه این آزمون حضور پیدا کنند. نتایج متقاضیان رشته‌های با آزمون و رشته‌های بدون آزمون بصورت همزمان از سوی سازمان سنجش اعلام خواهد شد. در ادامه این مطلب به اعلام نتایج نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 99 ، خواهیم پرداخت.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج نهایی کاردانی به کارشناسی 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

 منبع: اعلام نتایج نهایی کاردانی به کارشناسی 99

زمان اعلام نتایج نهایی کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 99

همانطور که تمامی شرکت کنندگان در آزمون کاردانی به کارشناسی 99، اطلاع دارند؛ داوطلبان با مدرک کاردانی، فرآیند ثبت نام و انتخاب رشته این آزمون را به صورت همزمان انجام می‌دهند و داوطلبان باید پس از ثبت نام در همان صفحه ایجاد شده در سایت سنجش، فرآیند انتخاب رشته را نیز انجام دهند و کدرشته محل‌های استخراج شده از دفترچه راهنمای انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی ناپیوسته را ثبت نمایند.

طبق توضیح متن فوق، پس از برگزاری آزمون در تاریخ‌های تعیین شده، نتایج نهایی داوطلبان که در واقع نتایج انتخاب رشته آنهاست منتشر می‌شود و طبق اطلاعیه سازمان سنجش این نتیجه در دهه سوم مهر در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

تمامی پذیرفته شدگان در دوره‌های کارشناسی ناپیوسته با آزمون و بدون آزمون و پذیرش براساس سوابق تحصیلی باید در تاریخ‌های اعلام شده برای ثبت نام در دانشگاه یا موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی محل قبولی، مراجعه کنند.

نحوه دریافت اعلام نتایج نهایی کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 99

داوطلبان پس از اعلام نتایج نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 99، در صورتی که لینک دریافت نتیجه نهایی در سازمان سنجش فعال شده باشد می‌توانند با مراجعه به این سایت نتایج خود را مشاهده کنند و از وضعیت قبولی خود آگاه شوند.

نکته ای که لازم است ذکر شود این است؛ به دلیل اینکه نتایج نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی 99، هنوز منتشر نشده است؛ تصاویر با توجه به نتایج سال گذشته در سایت سنجش قرار داده شده است و به محض اعلام نتایج، مطلب نیز بروز رسانی خواهد شد.

  • مرحله اول: به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی “sanjesh.org” مراجعه کنید.
  • مرحله دوم: برروی گزینه ” کاردانی به کارشناسی ” از منوی رنگی سمت راست سایت کلیک کنید.

 

  • مرحله سوم: در صفحه  پیش رو، گزینه ” اعلام نتایج نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی 99 ” را انتخاب نمایید.

 

  • مرحله چهارم: در این مرحله دو کادر برای شما نمایش داده می‌شود؛ شما در کادر اول نیاز به شماره پرونده و شماره شناسنامه و در کادر دوم نیاز به شماره داوطلبی و شماره شناسنامه خواهید داشت؛ یکی از کادرها را تکمیل کنید و پس از وارد کردن عبارت امنیتی بر روی گزینه تایید کلیک کرده و نتیجه نهایی خود را دریافت نمایید.

 

تصاویر فوق مربوط به اعلام ننایج سال گذشته است و به محض اعلام نتایج سال 99 ، این مطلب بروزرسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است که پس از چند روز از انتشار نتایج نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی، کارنامه این آزمون نیز بر روی سایت سنجش قرار گرفته و برای تمامی شرکت کنندگان قابل دسترس خواهد بود.

داوطلبانی که شماره پرونده، شماره داوطلبی خود را فراموش کرده اند، می توانند با مراجعه به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش، نسبت به بازیابی آنها اقدام کنند.

اعتراض به نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 99

تمامی شرکت کنندگان در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 99، چنانچه از نتیجه حاصل رضایت کافی ندارند بطوری که در هیچ از یک از رشته محل‌های انتخابیشان پذیرفته نشده اند و یا حتی گمان می‌کردند در الویت های بالاتری از انتخاب رشته شان پذیرفته شوند اما نشده اند می‌توانند در سایت سنجش نسبت به نتایج نهایی این آزمون اعتراض کنند.

درست است که سازمان سنجش آموزش کشور میزان خطا را در محاسبه نتایج بسیار کم می‌کند اما باز احتمال ناچیزی خطا وجود دارد به همین دلیل به داوطلبان حق اعتراض داده شده است و ثبت آن فقط از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش امکان پذیر خواهد بود.

جزئیات بیشتر این اعتراض در مقاله “اعتراض به نتایج نهایی کاردانی به کارشناسی” که پیش تر از سایت دانتل منتشر شده، موجود می‌باشد. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج نهایی کاردانی به کارشناسی 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

 منبع: اعلام نتایج نهایی کاردانی به کارشناسی 99