سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99

پس از اتمام مرحله انتخاب رشته دانشگاه آزاد، داوطلبانی که در زمان اعلام نتایج نهایی با عدم قبولی مواجه شدند و یا از کدرشته محل قبولی خود رضایت کافی ندارند می‌توانند در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 شرکت کنند. لازمه شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اطلاع از لیست رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد می‌باشد؛ به همین منظور در ادامه این مطلب لیست رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 را بررسی می کنیم.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99

دانشگاه آزاد در زمان‌های مقرر، دفترچه های انتخاب رشته باآزمون را در مقاطع مختلف از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر می‌کند. داوطلبانی که در کنکور سراسری ثبت نام کرده اند و مایل به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد هستند می‌توانند با دانلود دفترچه های مذکور و استخراج کدرشته محل های مورد نظر، نسبت به انتخاب رشته و ثبت نام اقدام کنند.

پس از اتمام زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد و اعلام نتایج نهایی، ممکن است ظرفیت برخی رشته ها تکمیل نشده باشد که سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، با انتشار این کدرشته محل ها، ضمن ایجاد فرصت مجدد برای داوطلبانی که از مرحله اول ناکام ماندند، این صندلی‌های خالی را نیز تکمیل می‌کند.

بخوانید: کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99

زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99

سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد تا سال 96 برای هر دو ورودی مهر و بهمن دفترچه تکمیل ظرفیت را منتشر می‌کرد که داوطلبان می‌توانستند برای ورودی مهر در اواسط مهر و برای ورودی بهمن، در اواخر دی ماه نسبت به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت اقدام کنند. برای مشاهده تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99 کلیک کنید.

در سال گذشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد تنها برای ورودی مهر و در تاریخ دوم مهرماه آغاز و تا دهم مهرماه ادامه داشت. تاکنون اطلاعیه ای مبنی بر زمان برگزاری تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 از سوی سایت سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر نشده است اما به محض مشخص شدن زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 ، مطلب فوق به روز رسانی خواهد شد.

لیست رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 

پس از اعلام نتایج نهایی، کدرشته محل هایی که ظرفیت آن‌ها در دانشگاه‌های مختلف تکمیل نشده است مشخص می‌شود و سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با جمع آوری آن‌ها در یک دفترچه، این کدرشته محل ها را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد.

بنابراین طبق توضیحات بالا لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد که ظرفیت آن ها تکمیل نشده است پس از انتشار دفترچه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد برای تمامی مقاطع، مشخص خواهد شد. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

بخوانید: اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99

دانلود دفترچه

تاکنون اطلاعیه ای مبنی بر دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 منتشر نشده است اما به محض دریافت این دفترچه، این مطلب بروزرسانی شده و لیست رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99، بر روی سایت قرار داده می‌شود.

برای دریافت مشاوره در زمینه تکمیل ظرفیت آزاد 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99