سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 99

تمامی فارغ التحصیلان مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته در رشته‎های مختلف می‌توانند با شرکت درکنکور کاردانی به کارشناسی در مقطع کارشناسی ناپیوسته ادامه تحصیل دهند. داوطلبانی که در آزمون کاردانی به کارشناسی 99، ثبت نام کرده اند با شرکت در این آزمون در تاریخ چهاردهم شهریورماه سال 99، می‌توانند در جلسه این آزمون حضور پیدا کنند. در ادامه این مطلب به اعلام نتایج اولیه کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 99 ، خواهیم پرداخت.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 99

زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 99 | دانشگاه های سراسری

طبق جدول زمان بندی آزمون کاردانی به کارشناسی، در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1399، داوطلبان با شرکت در تاریخ چهاردهم شهریور ماه سال 99 در این آزمون، می‌توانند نتایج عملکرد خود را در دهه سوم مهرماه ببینند.

با توجه به اینکه ، فرآیند انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته کمی متفاوت‌تر از آزمون‌های دیگر است و داوطلبان در زمان ثبت نام، انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی خود را نیز انجام می‌دهند بنابراین نتیجه تنها یکبار و در قالب یک کارنامه منتشر می‌شود و بهتر است بگوییم نتایج اولیه مفهومی ندارد و نتایج نهایی کاردانی به کارشناسی در اواخر مهرماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند کارنامه‌های خود را دریافت کنند.

اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 99، در رشته‌های مختلف تحصیلی با پذیرش با آزمون و همچنین رشته‌های تحصیلی پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی که گزینش ‌آنها به‌روش ‌متمرکز صورت‌ گرفته ‌است، همراه با فهرست اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت پذیرش رشته‌های تحصیلی نیمه متمرکز در رشته‌های علوم پزشکی، در تاریخ گفته شده و در سایت سنجش اعلام می‌شود.

تمامی کسانی که با توجه به نتیجه آزمونشان، پذیرفته شده اند، برای اطلاع از نحوه ثبت نام، تاریخ ثبت نام و مدارک لازم باید به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه و یا مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی محل قبولی خود مراجعه نمایند.

زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 99 | دانشگاه آزاد

پس از برگزاری آزمون در زمان مقرر، داوطلبانی که هزینه انتخاب رشته در دانشگاه آزاد را در زمان ثبت نام پرداخت کرده باشند می‌توانند در صورت کسب حدنصاب نمره کل قبولی در کارنامه اولیه منتشر شده، در زمان‌های اعلام شده از سوی این سازمان وارد فرآیند انتخاب رشته دانشگاه آزاد شوند.

بنابراین نتایج اولیه کاردانی به کارشناسی همان کارنامه ای است که از طریق سایت سنجش منتشر می‌شود و داوطلبانی که مایل به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد هستند باید از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اقدام به انتخاب رشته نمایند.

نحوه دریافت اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 99

داوطلبان پس از اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 99 و  فعال شدن لینک دریافت نتایج، باید مراحل زیر را طی کنند و نسبت به دریافت نتایج آزمون خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است به دلیل اینکه نتایج کاردانی به کارشناسی 99، هنوز منتشر نشده است؛ تصاویر با توجه به سال گذشته قرار داده شده است.

  • مرحله اول: به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی “sanjesh.org” مراجعه کنید.
  • مرحله دوم: برروی گزینه “کاردانی به کارشناسی” از منوی رنگی سمت راست سایت کلیک کنید.

 

  • مرحله سوم: در صفحه پیش رو بر روی گزینه ” اعلام نتایج نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی 99″ کلیک کنید.

 

  • مرحله چهارم: در این مرحله دو کادر پیش روی شماست که در  کادر اول نیاز به شماره پرونده و شماره شناسنامه و در کادر دوم نیاز به شماره داوطلبی و شماره شناسنامه خواهید داشت؛ یکی از کادرها را تکمیل و پس از وارد کردن عبارت امنیتی بر روی گزینه تایید کلیک کنید.

 

  • مرحله پنجم: نتیجه خود را رویت کنید.

کارنامه کنکور کاردانی به کارشناسی

داوطلبانی شماره پرونده، شماره داوطلبی خود را فراموش کرده اند، می توانند مقاله راهنما دریافت کد رهگیری و شماره پرونده که در سایت دانتل قرار داده شده است را مطالعه نمایند

نحوه مشاهده کارنامه آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 99

سازمان سنجش پس از اعلام نتایج نهایی کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 99، کارنامه ای با عنوان کارنامه پذیرش کاردانی به کارشناسی 99 را منتشر می‌کند و داوطلبان می‌توانند برای دریافت آن به شیوه زیرعمل کنند.

  • مرحله اول: به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه کنید.
  • مرحله دوم: برروی گزینه “کاردانی به کارشناسی” از منوی رنگی سمت راست سایت کلیک کنید.

 

  • مرحله سوم: در صفحه پیش رو بر روی گزینه “کارنامه پذیرش کاردانی به کارشناسی 99” کلیک کنید.
  • مرحله چهارم: در این مرحله دو کادر پیش روی شماست که در  کادر اول نیاز به شماره پرونده، شماره شناسنامه و سال تولد و در کادر دوم نیاز به شماره داوطلبی و شماره شناسنامه و سال تولد خواهید داشت، یکی از کادرها را انتخاب و پس از تکمیل عبارت امنیتی را وارد و بر روی گزینه تایید کلیک نمایید.

 

  • مرحله پنجم: کارنامه خود را دریافت کنید.

کارنامه کنکور کاردانی به کارشناسی

اعتراض به نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 99

داوطلبانی که پس از انتشار نتایج نهایی انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی در هیچ از کدرشته محل‌های انتخابی‌شان پذیرفته نشده اند، می‌توانند با مراجعه به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش اعتراض خود را ثبت نمایند.

جزئیات بیشتر این اعتراض در مقاله “اعتراض به نتایج اولیه کاردانی به کارشناسی” که پیش تر از سایت دانتل منتشر شده، موجود می‌باشد. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 99