سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 99

داوطلبانی که ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد را در هر یک از مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته انجام داده اند، در پی آن هستند که بدانند نتایج در چه تاریخی اعلام خواهد شد تا برای ثبت نام حضوری خود و ورود به دانشگاه اقدام نمایند. در ادامه این مطلب، ضمن بررسی زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 ، راهنمای دریافت کارنامه را نیز شرح داده ایم. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 99

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 99

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای نیمسال اول تحصیلی از اواسط مرداد ماه آغاز شده است و تا اوایل مهرماه نیز ادامه دار می‌باشد. تا زمانی که سامانه ثبت نام فعال است، متقاضیان می‌توانند هر چه سریع تر ثبت نام خود را انجام دهند. زمان اعلام نتایج نیز حداکثر یک هفته پس از پایان زمان ثبت نام می‌باشد و با فرض اینکه مهلت نام نویسی حداکثر تا 10 مهرماه باشد، نتایج تا آخر مهرماه اعلام خواهد شد.
داوطلبان برای مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 99 باید به سایت ثبت نام یعنی azmoon.org مراجعه کنند و سپس مراحل زیر را طی نمایند :

  1. با وارد شدن به سامانه، لینک اعلام نتایج 4 مقطع تحصیلی را مشاهده خواهید کرد که لازم است بر روی لینکی کلیک کنید که در آن مقطع ثبت نام کرده اید.
  2. پس از کلیک بر روی لینک اعلام نتایج، وارد صفحه ای می شوید که باید اطلاعاتتان را که شامل شماره شناسنامه، سال تولد و شماره ملی می‌باشد را درج نمایید.
  3. با درج اطلاعات، کارنامه برای شما ظاهر می‌شود و دو حالت ممکن است پیش بیاید:

حالت اول: در یکی از رشته های انتخابی خود پذیرفته شده اید و می‌بایست در صورت علاقه مندی به رشته قبولی، به سایت دانشگاه پذیرفته شده مراجعه کنید و از مدارک لازم و زمانبندی ثبت نام نهایی و حضوری مطلع گردید.

حالت دوم: در هیچ یک از رشته محل های انتخابی خود پذیرفته نشده اید و باید منتظر بمانید تا در نیمسال دوم تحصیلی یعنی بهمن ماه ثبت نام کنید یا وارد سایر دانشگاه ها شوید.

پس از فعال شدن لینک اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 99، راهنمای تصویری آن در این مطلب قرار داده می‌شود.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 99

دانشگاه آزاد، علاوه بر نیمسال اول تحصیلی در ورودی بهمن ماه نیز دانشجو پذیرش می‌کند و شرایط و ضوابط ثبت نام همانند شرایط ثبت نام ورودی مهر ماه است با این تفاوت که در بعضی سال ها نحوه ثبت نام نیمسال دوم تحصیلی به صورت حضوری می‌باشد.

برای ورودی بهمن ماه 99 هنوز به طور دقیق اطلاع رسانی نشده است که ثبت نام به روش حضوری خواهد بود یا اینترنتی و از طریق سایت azmoon.org؛ اما اگر ثبت نام حضوری باشد نتایج نیز توسط خود دانشگاه اعلام می‌شود و داوطلبانی که ثبت نام انجام داده اند باید با مراجعه به سایت دانشگاه یا تماس تلفنی، از پذیرش یا عدم پذیرش خود مطلع گردند.

در صورتی هم که ثبت نام اینترنتی انجام گیرد، اعلام نتایج نیز از طریق سامانه azmoon.org خواهد بود و داوطلب می‌بایست با استفاده از کد ملی و شماره شناسامه خود، کارنامه را دریافت نماید و اگر در رشته های انتخابی خود پذیرفته شده باشد، برای ثبت نام قطعی در دانشگاه قبول شده، اقدام نماید.

زمان و مدارک لازم برای ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد

پذیرفته شدگان رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد، باید به سامانه الکترونیکی دانشگاه قبولی مراجعه کنند و پیگیر زمان ثبت نام حضوری و مدارک لازم جهت ثبت نام باشند. البته امسال ممکن است به دلیل شیوع ویروس کرونا، ثبت نام حضوری انجام نگیرد و داوطلب باید مدارک لازم را از طریق سامانه‌های مربوطه ارائه دهد. مدارک لازم عبارتند از :

  • اصل و کپی شناسنامه
  • اصل و کپی کارت ملی
  • کارت پایان خدمت یا معافیت (دائم یا موقت)
  • عکس پرسنلی
  • ریز نمرات آخرین مدرک فارغ التحصیلی
  • کارنامه پذیرفته شده در دانشگاه آزاد
  • اصل مدرک فارغ التحصیلی شامل موارد زیر :
  1. مقطع کاردانی پیوسته: دیپلم شاخه های فنی و حرفه ای، کاردانش و نظری نظام جدید و نظام قدیم، دیـپلم کامل چهار ساله نظام قدیم متوسطه
  2. مقطع کاردانی ناپیوسته: دیپلم نظام قدیم به همراه مدرک پیش دانشگاهی، دیپلم نظام جدید هر یک از رشته های نظری، فنی حرفه ای و کاردانش، مدرک کاردانی ، دیپلم 4 ساله نظام قدیم
  3. مقطع کارشناسی پیوسته: دیپلم نظام قدیم به همراه مدرک پیش دانشگاهی، دیپلم نظام جدید هر یک از رشته های نظری، فنی حرفه ای و کاردانش، مدرک کاردانی، دیپلم 4 ساله نظام قدیم
  4. مقطع کارشناسی ناپیوسته: مدرک کاردانی پیوسته یا ناپیوسته

نکته: بهتر است مدارک بالا را بصورت اسکن شده داشته باشید؛ بدلیل شیوع ویروس کرونا این احتمال وجود دارد که ثبت نام بصورت اینترنتی باشد.

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 99