سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اعتراض به نتایج آزمون دکتری آزاد 99

داوطلبان دوره دکتری که از نتیجه نهایی خود رضایت ندارند می‌توانند اعتراض خود را اعلام کنند. نتایج دوره دکتری به دلیل نقش زیاد مصاحبه در پذیرش داوطلبان همواره مورد ابهام متقاضیان دکتری بوده است. داوطلبان دکتری 99 باید بدانند که جزییات و شیوه اعتراض برای دکتری آزاد متفاوت از نحوه اعتراض به نتایج دکتری سراسری است. در این مقاله به جزییات اعتراض به نتایج آزمون دکتری آزاد 99 می‌پردازیم تا بخشی از ابهامات داوطلبان دکتری را در این باره رفع کنیم.

برای دریافت مشاوره در زمینه اعتراض به نتایج آزمون دکتری آزاد می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: اعتراض به نتایج آزمون دکتری آزاد 99

زمان اعتراض به نتایج آزمون دکتری آزاد 99

اعتراض به نتایج بعد از اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد امکان‌پذیر است. نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد به فاصله یک ماه بعد از مصاحبه دکتری خواهد بود. این نتایج هرساله شهریورماه اعلام می شد. امسال بدلیل شرایط کرونایی زمان بندی ها دچار تغییر شده است. زمان دقیق اعلام نتایج و اعتراض به نتایج از طریق دانتل به اطلاع داوطلبین خواهد رسید.

داوطلبان دکتری آزاد در زمان مقرر برای دریافت نتایج خود و اعتراض به نتایج به سامانه azmoon.iau.ac.ir مراجعه کنند.

نحوه اعتراض آزمون دکتری آزاد 99

داوطلبانی که به نتایج نهایی خود اعتراض دارند می‌توانند به چند شیوه اعتراض خود را ثبت و پیگیری کنند. لازم به ذکر است که نحوه اعتراض به نتایج دکتری آزاد متفاوت از نتایج دکتری برای دانشگاه‌های سراسری، انجام می‌شود.

داوطلبان دوره دکتری 99 که علاقه‌مند به دکتری دانشگاه آزاد بوده‌اند و در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد شرکت کرده‌ و از نتیجه نهایی خود رضایت ندارند، می‌توانند از طریق سامانه اینترنتی و یا از طریق ارسال فکس به دانشگاه آزاد اعتراض خود را اعلام کنند.

شیوه اول یعنی اعتراض اینترنتی از طریق سامانه معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.iau.ac.ir قابل انجام است. داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد با مراجعه به سایت و ورود به بخش «پاسخگویی به سوالات» اعتراض خود را به ثبت برسانند.

شیوه دیگری که داوطلبان دکتری آزاد می‌توانند به نتیجه خود اعتراض کنند، ارسال فکس به دانشگاه است که در این شیوه داوطلبان بایستی متن مکتوب اعتراض خود را به شماره 49754132 برای دانشگاه آزاد اسلامی فکس کنند.

 پاسخگویی اعتراض

همانطور که ذکر آن رفت، داوطلبان می‌توانند به نتایج نهایی دکتری خود اعتراض کنند. داوطلبان دکتری آزاد پس از اعلام نتایج بر روی سامانه می‌توانند اعتراضات خود را ثبت کنند. دانشگاه آزاد اسلامی به اعتراضات داوطلبان رسیدگی خواهد کرد. از طریق سامانه پاسخگویی سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.iau.ac.ir جواب اعتراضات را به اطلاع داوطلبان، خواهد رسانید.

برای دریافت مشاوره در زمینه اعتراض به نتایج آزمون دکتری آزاد می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: اعتراض به نتایج آزمون دکتری آزاد 99