سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین منبع تست کنکور انسانی 1400

داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور سراسری انسانی را در سال 1400 دارند، باید توجه داشته باشند که از سال آینده سوالات این آزمون از کتابهای درسی نظام جدید طرح می‌شود؛ بنابراین داوطلبان باید سعی کنند بهترین منابع را برای دروس تخصصی نظام جدید، تهیه کنند. در ادامه این مطلب قصد داریم بهترین منبع تست کنکور انسانی دروس تخصصی را برای داوطلبان کنکور 1400، معرفی کنیم. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه بهترین منبع تست کنکور انسانی 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: بهترین منبع تست کنکور انسانی 1400

بهترین منبع تست دروس تخصصی کنکور انسانی 1400

سازمان سنجش به عنوان مسئول برگزاری آزمون کنکور سراسری در همه زیرگروه ها، سوالات این آزمون سراسری را در دو دفترچه مجزا در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد. داوطلبان بایستی به سوالات مندرج در دفترچه عمومی پاسخ دهند و سپس به سراغ دفترچه اختصاصی بروند.

دفترچه اختصاصی کنکور انسانی شامل سوالات دروس ریاضی، ادبیات تخصصی، عربی تخصصی، اقتصاد، علوم اجتماعی، تاریخ و جغرافیا، فلسفه و منطق و روانشناسی می‌باشد.

منبع اصلی طراحان کنکور سراسری کتاب‌های درسی داوطلبان می باشد، اما گاها در برخی دروس طراحان به سمت تست‌های ترکیبی و سطح بالا می‌روند بنابراین داوطلبان باید پس از تسلط بر مطالب کتاب درسی، از یک منبع خوب به عنوان مکمل کتاب درسی، برای حل تست و کسب تسلط بیشتر استفاده کنند.

داوطلبان کنکور انسانی باید توجه داشته باشند، برای مطالعه دروس تخصصی کنکور انسانی باید علاوه بر برنامه ریزی درسی، پشتکار، اراده و انگیزه، از منابع خوبی برای تست دروس اختصاصی استفاده کنند تا به تسلط مورد نیاز در هر درس برسند.

درس ریاضی

درس ریاضی از دروس تخصصی داوطلبان کنکور انسانی است که بیشتر داوطلبان در آن با مشکل مواجه هستند و اغلب به فکر حذف این درس از برنامه مطالعاتی‌شان می افتند اما تمامی داوطلبان باید در نظر داشته باشند، به هیچ وجه نباید درسی را حذف کنید و حتی برای درصدهای پایین تر بر روی آن هدفگذاری کنند.

در زمینه درس ریاضی کنکور انسانی، می‌توان داوطلبان را دسته بندی کرد؛ بدین صورت که به داوطلبان با پاپه ضعیف در درس ریاضی کنکور انسانی، کتاب ریاضی و آمار جامع علوم انسانی از انتشارات خیلی سبز و ریاضیات انسانی کنکور، لقمه طلایی از انتشارات مهر و ماه توصیه می‌شود.

داوطلبان با پایه متوسط در درس ریاضی کنکور انسانی می‌توانند به سراغ کتاب ریاضیات جامع کنکور انسانی، سری میکرو طبقه بندی از انتشارات گاج و داوطلبان با پایه قوی در درس ریاضی کنکور انسانی به سراغ  کتاب ریاضیات انسانی خط ویژه گاج بروند.

به تمامی داوطلبان برای حل تست ریاضی کنکور انسانی، استفاده از کتاب ریاضی انسانی، انتشارات مبتکران پیشنهاد می شود.

درس ادبیات تخصصی

منبع اصلی طراحان کنکور برای طرح سوالات درس ادبیات تخصصی کنکور انسانی کتابهای درسی “علوم و فنون ادبی (1)، علوم و فنون ادبی (2) و علوم و فنون ادبی (3)” می‌باشد. بنابراین داوطلبان برای مطالعه در این زمینه باید بعد از تسلط بر کتاب درسی به سراغ منابع کمک آموزشی نیز بروند.

از بین کتاب های کمک آموزشی موجود در بازار برای درسی ادبیات تخصصی کنکور انسانی، می توان به کتاب های علوم و فنون ادبی جامع کنکور انسانی، سری میکرو طبقه بندی از انتشارات گاج، حفظیات علوم و فنون ادبی، لقمه طلایی از انتشارات مهر و ماه برای دوران جمع بندی، جامع علوم و فنون ادبی کنکور از انتشارات مهر و ماه و کتاب علوم و فنون ادبی از انتشارات خیلی سبز اشاره کرد.

بهترین منبع تست کنکور انسانی 1400 | درس عربی تخصصی

از دیگر دروس اختصاصی کنکور علوم انسانی درس عربی تخصصی است. پیشنهاد مشاوران دانتل برای این درس استفاده از بهترین کتابهای درسی موجود در بازار به عنوان مکمل کتاب درسی می‌باشد.

کتابهای کمک درسی همچون کتاب عربی جامع کنکور انسانی، سری میکرو طبقه بندی از انتشارات گاج، عربی جامع انسانی از انتشارات خیلی سبز، کتاب عربی جامع کنکور انسانی، سری خط ویژه از انتشارات گاج و سری کتاب های عربی انسانی ماجراهای من و درسام از انتشارات خیلی سبز از بهترین منابع موجود در بازار و مورد مطالعه نفرات برتر کنکور سراسری در زمینه درس عربی تخصصی کنکور انسانی بوده است.

درس اقتصاد

از مهمترین دروس تخصصی کنکور انسانی، می‌توان به درس اقتصاد اشاره کرد که در سالهای اخیر شاهد سوالات ترکیبی از آن در کنکور سراسری بوده ایم به همین دلیل داوطلبان باید سعی کنند بر همه مباحث تسلط داشته باشند و تست‌های ترکیبی تالیفی و تست‌های سالهای گذشته را حل کنند تا در مواجهه با سوالات کنکور مشکلی نداشته باشند.

کتاب لقمه اقتصاد از انتشارات مهر و ماه و کتاب ماجراهای من و درسام از انتشارات خیلی سبز، از بهترین کتاب های آموزشی موجود در بازار برای این درس می‌باشد.

درس علوم اجتماعی

منبع درس علوم اجتماعی کنکور انسانی، کتاب‌های جامعه شناسی مدرسه می‌باشد، که می‌توانند برای مطالعه تکمیل آن از کتابهای کمک آموزشی همچون کتاب جامعه شناسی جامع از انتشارات مشاوران آموزش، کتاب جامعه شناسی جامع سری میکرو طبقه بندی از انتشارات گاج و کتاب جامعه شناسی از انتشارات خیلی سبز استفاده کنند تا بتوانند سر جسله آزمون، از عهده سوالات وقت گیر درس علوم اجتماعی کنکور انسانی برآیند.

کتاب جامعه شناسی جامع از انتشارات مشاوران آموزش
کتاب جامعه شناسی جامع سری میکرو طبقه بندی گاج
جامعه شناسی خیلی سبز

درس تاریخ و جغرافیا

از بهترین کتابهای کمک آموزشی در زمینه درس تاریخ کنکور انسانی می‌توان به کتاب تاریخ جامع کنکور انسانی سری خط ویژه از انتشارات گاج، تاریخ کنکور لقمه طلایی از انتشارات مهر و ماه، کتاب تاریخ جامع کنکور انسانی سری میکرو طبقه بندی از انتشارات گاج، تاریخ جامع کنکور از انتشارات خیلی سبز اشاره کرد.

از بهترین کتابهای کمک آموزشی در زمینه درس جغرافیا کنکور انسانی می‌توان کتاب جغرافیا جامع کنکور سری خط ویژه از انتشارات گاج و کتاب جغرافیا جامع از انتشارات خیلی سبز را نام برد.

داوطلبانی که مایل به تهیه یک کتاب مشترک برای دو درس هستند می‌توانند کتاب‌های تاریخ و جغرافی آبی قلم چی، کتاب تاریخ و جغرافی رزمندگان را تهیه کنند.

بهترین منبع تست کنکور انسانی 1400 | فلسفه و منطق

پیشنهاد مشاوران دانتل برای درس فلسفه و منطق کنکور انسانی استفاده از بهترین کتابهای کمک درسی موجود در بازار همچون کتاب مبتکران به تالیف آقای حجازیان و برای حل تست، کتاب تست فلسفه خیلی سبز می‌باشد.

کتاب مبتکران – تالیف حجازیان
خیلی سبز

بهترین منبع تست کنکور انسانی | روانشناسی

منبع اصلی طراحان درس روانشناسی کنکور انسانی، تنها کتاب درسی روان شناسی پایه یازدهم می‌باشد که داوطلبان بایستی پس از تسلط بر مباحث کتاب درسی به سراغ کتابهای کمک آموزشی بروند، چراکه سوالات این درس در سطح بالایی طرح می‌شود.

پیشنهاد مشاوران دانتل برای درس روانشناسی کنکور انسانی استفاده از کتاب آزمونهای تدریجی روان شناسی انتشارات اندیشه فائق و کتاب لقمه روان شناسی انتشارات مهر و ماه است که در حال حاضر جزو پرطرفدارترین کتابها در این زمینه هستند، چنانچه داوطلبی فقط به دنبال کتابی است که حاوی تست باشد می‌تواند از کتاب تست روان شناسی خیلی سبز استفاده کند.

برای دریافت مشاوره در زمینه بهترین منبع تست کنکور انسانی 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: بهترین منبع تست کنکور انسانی 1400