سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اعلام نتایج بدون کنکور 99

داوطلبانی که قصد ورود به دانشگاه‌های سراسری به صورت بدون آزمون داشته اند و موفق به تکمیل فرم ثبت نام و انتخاب رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری شده اند، حال که نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری، اعلام شده است، بایستی نتایج خود را دریافت کنند و از وضعیت قبولی خود آگاه شوند. در ادامه این مقاله به نحوه مشاهده اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری 99 می‌پردازیم. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج بدون کنکور 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: اعلام نتایج بدون کنکور 99

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه های سراسری

داوطلبان که در زمان‌های تعیین شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام و انتخاب رشته صرفا براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه‌های سراسری را انجام داده اند، حال به دنبال زمان اعلام نتایج، نحوه مشاهده و ادامه فرآیند ثبت نام خود در دانشگاه هستند. در ادامه به زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری، در دو ورودی مهر و بهمن می‌پردازیم.

ورودی مهر ماه

نتایج انتخاب رشته‌های پذیرش براساس سوابق تحصیلی ورودی مهرماه دانشگاه‌های سراسری اعلام شده است و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت مربوطه نتایج خود را دریافت کنند.

ورودی بهمن ماه

داوطلبانی که مایل به تحصیل و ورود به دانشگاه‌های سراسری، در ورودی بهمن ماه به صورت بدون کنکور هستند بایستی تا اواسط بهمن ماه، نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و انتخاب رشته خود اقدام کتند.

معمولا پس از یک بازه یک هفته تا ده روزه، نتایج  منتشر می‌شود، بنابراین پیش بینی مشاوران دانتل اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری در اواخر بهمن ماه می‌باشد.

نحوه مشاهده اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه های سراسری

از آنجایی که داوطلبان می‌توانند در دو ورودی مهر و بهمن ماه، نسبت به ثبت نام بدون کنکور اقدام کنند، نتایج نیز برای دو ورودی مهر و بهمن ماه قابل رویت است که در ادامه به نحوه مشاهده هر دو نیمسال می‌پردازیم.

ورودی مهر ماه

داوطلبان برای دریافت نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری، کافی است طبق مراحل زیر پیش بروند و نتایج خود را رویت کنند.

  • مرحله اول: تمامی شرکت کنندگان در انتخاب رشته براساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌های سراسری برای رویت نتایج خود، بایستی به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه کنند.
  • مرحله دوم: در صفحه پیش رو بر روی گزینه ” سراسری ” از منوی رنگی سمت راست سایت کلیک کنند.

 

  • مرحله سوم: بر روی لینک فعال ” نتایج نهایی انتخاب رشته های پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال 1399 ” کلیک کنند.

 

  • در صفحه پیش رو داوطلبان می‌توانند از طریق دو روش نتایج خود را رویت کنند.‌در روش اول نیاز به نام خانوادگی و شماره شناسنامه و در روش دوم نیاز به شماره پرونده و شماره شناسنامه خواهد بود. یکی از روش‌های را انتخاب و پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده با انتخاب گزینه مشاهده نتیجه، نتایج خود را دریافت کنید.

 

داوطلبانی که طبق مراحل بالا، موفق به دریافت نتیجه بدون کنکور دانشگاه سراسری خود شده اند و در یکی از کدرشته محل‌های مربوط به دوره‌های روزانه،‌ نوبت ‌دوم، مجازی، ‌پیام‌نور، پردیس خودگردان و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی دراین مرحله پذیرفته شده اند، باید برای اطلاع از نحوه ثبت نام، تاریخ ثبت نام و مدارک لازم در تاریخ 27 مهرماه 99 به سایت دانشگاه محل قبولی خود مراجعه کنند.

لازم به ذکر است که در صورتی که  پذیرفته‌شدگان در زمان مقرر به دانشگاه مربوطه مراجعه نکرده و مراحل ثبت نام را تکمیل نکنند، به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنها تلقی خواهد شد.

ورودی بهمن ماه

ثبت نام رشته‌های صرفا براساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌های سراسری برای ورودی بهمن ماه به صورت حضوری بوده و پیش بینی می‌شود که نتایج نهایی نیز از طریق دانشگاه‌های محل ثبت نام هرداوطلب، اعلام شود.

تاکنون اطلاعیه ای در مورد اعلام نتایج ورودی بهمن ماه بصورت پذیرش براساس سوابق تحصیلی از سوی سازمان سنجش منتشر نشده است اما به محض دریافت اخبار جدید، این مقاله نیز بروز رسانی می‌شود.

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج بدون کنکور 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: اعلام نتایج بدون کنکور 99