سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99

مشاهده نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد برای متقاضیان، مرحله بسیار مهم و البته پرهیجانی است. از این رو آشنایی با گام­ های لازم برای مشاهده نتایج می­تواند باعث کاهش تنش داوطلبان شود. لازم است داوطلبان پیش از مراجعه به سایت، مدارک مورد نیاز خود را در دسترس قرار دهند. برای کسب اطلاع کامل در رابطه با نحوه مشاهده اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 مقاله را تا انتها دنبال نمایید. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99

اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99

اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته دانشگاه آزاد را شاید بتوان به عنوان مرحله تعیین سرنوشت دانست. داوطلبان پس از مشاهده نتایج نهایی خود در زمان اعلامی، از نتایج کوشش‌های خود مطلع می‌شوند. در این مرحله تکیف تمام داوطلبانی که لیست انتخاب رشته را تکمیل نموده اند، معین می‌شود. گروهی که پذیرفته شده اند، در دانشگاه ثبت نام نموده و دانشجو می‌شوند. اما سایرین باید شانس خود را در زمان تکمیل ظرفیت و یا شرکت مجدد در کنکور امتحان نمایند.

اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 | زمان و نحوه اعلام نتایج

اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته دانشگاه آزاد، زمان ثابت و مشخصی ندارد. هرسال با توجه به زمان‌بندی برگزاری کنکور، زمان اعلام نتایج نیز مشخص می‌شود. در سال 99 با توجه به تاخیرهای مکرر پیش آمده در زمان برگزاری کنکور به دلیل شیوع پاندمی کرونا، زمان اعلام نتایج نیز با تاخیر مواجه شده است. طبق آخرین اعلام سازمان سنجش، نتایج کنکور سال 99 حداکثر تا دهم آبان ماه منتشر خواهد شد.

اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد از طریق سایت مرکز سنجش، پذیرش و امورفارغ التحصیلی دانشگاه آزاد صورت می‌گیرد. داوطلبان باید طبق زمان بندی اعلامی به سایت مربوطه مراجعه نمایند. با استفاده از کد دسترسی ثبت نام و کد ملی، کارنامه در معرض دید داوطلب قرار خواهد گرفت.

اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 | نحوه مشاهده نتایج

برای مشاهده نتایج داوطلبان باید گام‌های زیر را طی بنمایند:

 

در کارنامه پیش‌روی داوطلبان برای هر رشته محلی که توسط داوطلب انتخاب شده است، سه حالت امکان پذیر است. یا داوطلب در آن رشته محل پذیرفته شده است، که در این صورت عبارت قبول در ستون توضیحات درج شده است. در غیراینصورت داوطلب پذیرفته نشده است. که در این حالت اگر اختلاف تراز داوطلب با آخرین فرد قبولی کم باشد، عبارت ذخیره در ستون توضیحات نوشته شده است. اگر اختلاف فرد با آخرین نفر پذیرفته شده زیاد باشد، در ستون توضیحات کلمه مردود ذکر شده است.

راهنمای تصویری مشاهده نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد

داوطلبان ابتدا باید وارد سایت مرکز سنجش، پذیرش و امورفارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.iau.ac.ir بشوند.

 

درحال حاضر لینک مشاهده نتایج فعال نیست؛ بعد از فعال شدن لینک، پس از ورود به صفحه اول سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی عبارتی مشابه “اعلام نتایج کارشناسی ناپیوسته سال 1399” مشاهده خواهید کرد.

با کلیک بر روی این لینک و ورود اطلاعات درخواستی نظیر شماره داوطلبی یا اطلاعات پرونده وارد پروفایل شخصی خود می‌شوید. در این قسمت نتیجه انتخاب رشته کنکور سراسری قابل مشاهده خواهد بود.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99