سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته آزاد 99

اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد بخش سرنوشت سازی برای داوطلبان خواهد بود. پذیرفته شدگان در این مرحله دیگر نقش داوطلب نداشته و از این پس تبدیل به دانشجو خواهند شد. نتایج انتخاب رشته در سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد منتشر می‌شود. زمان اعلام نتایج با توجه به زمان برگزاری کنکور مشخص می‌شود. در ادامه اطلاعات جامع در زمینه زمان اعلام نتایج انتخاب رشته آزاد 99 در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج انتخاب رشته آزاد 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: زمان اعلام نتایج انتخاب رشته آزاد 99

نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد

در سالهای اخیر دانشگاه آزاد و دولتی جلسه کنکور را به صورت یکپارچه برگزار می‌نمایند. یعنی متقاضیان ورود به دانشگاه تنها در یک آزمون کنکور شرکت می‌کنند. اما پس از اعلام نتایج اولیه مسیر پذیرفته شدگان در دانشگاه آزاد و دولتی از هم جدا می‌شود. ادامه فرآیند انتخاب رشته پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد از طریق سایت azmoon.iau.ac.ir قابل پیگیری است. اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز به صورت مستقل و در همین سایت صورت می‌گیرد.

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد با توجه به زمان برگزاری کنکور معین می‌شود. داوطلبان باید پس از تکمیل فرم انتخاب رشته خود، منتظر اعلام زمان انتشار نتایج انتخاب رشته باشند. طبق اعلام صورت گرفته، انتشار نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد سال 99 تا دهم ماه آبان انجام خواهد شد.

شما می‌توانید زمان دقیق اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد را از طریق سایت دانتل و مشاوران کارآزموده آن پیگیری نمایید.

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد | نحوه مشاهده نتایج

با توجه به اعلام سازمان سنجش نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری برای دانشگاه آزاد تا 10 آبان اعلام خواهد شد. نتایج، در سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد، لینک مربوطه درج می‌شود. داوطلبان برای اطلاع از نتیجه اکتسابی خود باید وارد سایت azmoon.iau.ac.ir شوند. لینک مربوط به اعلام نتایج نهایی در صفحه اصلی این سایت قابل رویت خواهد بود. داوطلبان با انتخاب این لینک وارد صفحه جدیدی خواهند شد. در این صفحه از داوطلب کد دسترسی انتخاب رشته و کد ملی درخواست می‌شود. لازم است که داوطلبان پیش از ورود به سامانه اطلاعات لازم را در دسترس داشته باشند. پس از تکمیل فیلدهای موجود در صفحه، کارنامه نهایی داوطلب نمایش داده می‌شود.

بخوانید: مشاهده نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد

درکارنامه داوطلب 6 ستون موجود است. در هر سطر کارنامه، شماره انتخاب، عنوان و کدرشته، نمره کل، رتبه، رتبه آخرین نفر پذیرفته شده و توضیحات وجود دارد. در ستون توضیحات اگر داوطلب در کدرشته محل مربوطه پذیرفته شده باشد، عبارت قبول نوشته شده است. در غیراینصورت کلمه مردود در ستون توضیحات به چشم می‌خورد.

تکمیل ظرفیت

آن دسته از داوطلبانی که قبول نشده‌اند می‌توانند شانس خود را در زمان اعلام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد امتحان کنند. حتما رشته محل‌هایی وجود خواهد داشت که پذیرفته شدگان آنها از ثبت نام انصراف داده اند. برای تکمیل این ظرفیت‌های خالی مانده، پس از پایان مهلت ثبت نام دانشجویان، اعلامی صورت خواهد گرفت. کلیه داوطلبانی که قبول نشده اند و یا از رشته محلی که در آن پذیرفته شده اند رضایت ندارند، می‌توانند در مرحله تکمیل ظرفیت، ثبت نام نمایند. بدیهی است که پذیرفته شدگان در این مرحله، تحصیل خود را از بهمن ماه آغاز خواهند نمود. تکمیل ظرفیت امتیاز ویژه ای است که دراختیار داوطلبان قرار داده شده است. در صورت پذیرفته شدن دراین مرحله، دیگر نیازی به شرکت مجدد در کنکور سراسری نخواهد بود.

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج انتخاب رشته آزاد 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: زمان اعلام نتایج انتخاب رشته آزاد 99