سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باجه رفع نقص سازمان سنجش کنکور سراسری 1400

داوطلبان واجد شرایط ثبت نام کنکور سراسری که در مهلت تعیین شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام اینترنتی این آزمون را انجام داده اند، می‌بایست دو الی سه روز قبل از جلسه کنکور نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند زیرا وجود کارت ورود به جلسه از الزامات ورود به حوزه امتحانی است. ممکن است بسیاری از داوطلبان پس از دریافت کارت ورود به جلسه کنکور متوجه شوند که برخی از اطلاعات مندرج بر آن اشتباه است که باید هر چه سریع تر از طریق دو روش مراجعه به سامانه الکترونیکی sanjesh.org و یا مراجعه به باجه های رفع نقص سازمان سنجش کنکور سراسری 1400 اصلاحات لازم را در کارت ورود به جلسه خود اعمال کنند تا در روز برگزاری آزمون با مشکلی مواجه نشوند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه باجه های رفع نقص سازمان سنجش کنکور سراسری 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: باجه رفع نقص سازمان سنجش کنکور سراسری 1400

آدرس باجه های رفع نقص سازمان سنجش کنکور سراسری

مشخصات مندرج در کارت ورود به جلسه کنکور سراسری شامل اطلاعاتی همچون نام و نام خانوادگی، نام پدر، جنسیت، زبان خارجی مورد نظر، کد و نام رشته امتحانی، عکس و …. می‌باشد که امکان ایجاد اشتباه در هر یک از موارد ذکر شده وجود دارد.

برای اصلاح برخی از اشتباهات موجود در کارت ورود به جلسه نیازی نیست که به باجه های رفع نقص مراجعه کنید و می‌توانید از طریق سایت sanjesh.org اشتباهات موجود را رفع کنید. از جمله این اشتباهات می‌توان به اشتباه در نام، نام خانوادگی، شماره ملی  و … اشاره کرد.

اما داوطلبان در صورتی که پس از دریافت کارت ورود به جلسه در اطلاعات جنسیت، دین، زبان خارجی امتحانی، معلولیت و سهمیه بهیار شاهد مغایرتی بودند، لازم است که با در دست داشتن مدارک لازم به باجه های رفع نقص سازمان سنجش مستقر در مراکز استان ها مراجعه کنند.

مشاهده آدرس باجه های رفع نقص سازمان سنجش کنکور 1400

باجه های رفع نقص سازمان سنجش | موارد رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری

با انتشار کارت ورود به جلسه کنکور سراسری، لینک ویرایش اطلاعات نیز در سایت سنجش فعال می‌شود تا امکان رفع نقص بعضی از ایرادات موجود در کارت ورود به جلسه بدون مراجعه حضوری و از طریق سایت فراهم باشد اما برای رفع نقص تعدادی از مغایرت‌ها حتما باید به صورت حضوری اقدام نمود که در ادامه شرح داده ایم.

لازم به ذکر است که اگر ایراد کارت ورود به جلسه کنکور شما از موارد گفته شده زیر نمی‌باشد، می‌توانید با مراجعه به سایت سازمان سنجش و کلیک بر روی لینک ویرایش اطلاعات ثبت نامی کنکور سراسری 1400، آنها را اصلاح کنید. برای دریافت فرم ثبت نام جهت ویرایش کردن حتما باید شماره پرونده و کدرهگیری ثبت نام خود را در دسترس داشته باشید.

عدم اعمال سهمیه رزمندگان و ایثارگری

داوطلبانی که مشمول استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگری 5 درصد و 25 درصدی هستند اما در زمان ثبت نام آزمون سراسری این سهمیه را اعمال نکرده اند، این فرصت را دارند که در زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور، به مراکز رفع نقص سازمان سنجش مراجعه و پیگیری های لازم را برای بهره مندی از سهمیه خود انجام دهند.

مشکلات عکس

داوطلبانی که در کارت ورود به جلسه خود مشکلاتی همچون فاقد عکس بودن، واضح نبودن و کیفیت پایین عکس، نداشتن مهر بر روی عکس، درج عکسی غیر از عکس داوطلب و … وجود دارد، می‌بایست ضمن همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر، 2 قطعه عکس 4*3 خود را نیز تهیه و به باجه رفعع نقص مراجعه کنند. لازم به ذکر است که در صورت عدم اعمال اصلاحات در عکس اشتباه کارت ورود به جلسه، از حضور داوطلب در حوزه امتحانی ممانعت می‌شود. همچنین عکس باید مربوط به سال جاری داوطلب باشد.

اشتباه در نظام آموزشی

داوطلبانی که نظام قدیمی هستند اما در کارت ورود به جلسه برای آنها نظام جدید درج شده است و همچنین داوطلبان نظام جدیدی که در کارت ورود به جلسه نظام قدیمی محسوب شده اند، لازم است با مراجعه به باجه های رفع نقص و ارائه مدارک مورد نیاز، این مشکل را حل نمایند.

عدم اعمال معلولیت

داوطلبانی که بنا بر توضیحات دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور، دچار معلولیت هستند اما در فرم ثبت نام کنکور این بند را مشخص نکرده اند، می‌توانند با مراجعه به باجه های رفع نقص اقدامات لازم را انجام دهند تا در صورت نیاز در جلسه کنکور تمهیدات و شرایط لازم برای آنها فراهم شود.

اشتباه در جنس، دین، زبان خارجی امتحانی 

تنها راه حل رفع این سه ایراد در کارت ورود به جلسه کنکور نیز مراجعه حضوری به باجه های رفع نقص مستقر در مراکز استان هاست.

باجه های رفع نقص سازمان سنجش | زمان مراجعه

از زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور تا حداکثر یک روز قبل از برگزاری آزمون سراسری گروه آزمایشی مربوطه، فرصت مراجعه به باجه های رفع نقص وجود دارد. اما توصیه می‌شود که همان روز اول که کارت خود را دریافت کردید، در صورت وجود هر گونه اشتباهی در آن سریعا به باجه رفع نقص استان و شهر خود مراجعه کنید زیرا ممکن است اصلاح اشتباهات موجود تا چند روز زمان ببرد. مخصوصا اشتباه در اعمال سهمیه های رزمندگان و ایثارگری که باید ارگان مربوطه نیز شرایط استفاده از سهمیه را برای شما تایید کند.

برای دریافت مشاوره در زمینه باجه های رفع نقص سازمان سنجش کنکور سراسری 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: باجه رفع نقص سازمان سنجش کنکور سراسری 1400