سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان 99

پذیرش دانشجو در برخی از دانشگاه ها با شرایط خاصی همراه است. دانشگاه فرهنگیان نیز ازهمین جرگه است. به دلیل شرایط خاصی که در مرحله گزینش این دانشگاه وجود دارد، اعلام نتایج این دانشگاه در دو مرحله صورت می‌گیرد. دانشجویان باید برای اطلاع از نتایج اکتسابی خود به سایت سازمان سنجش رجوع نمایند. اطلاعات کامل درر رابطه با اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان 99 در ادامه عنوان شده است. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان 99

اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان 99

پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری و در مرحله انتخاب رشته، دانشگاه فرهنگیان گزینه انتخابی برخی از داوطلبان است. پذیریش دراین دانشگاه، منوط به پذیرفته شدن در مرحله مصاحبه است. از این رو اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان طی دو مرحله صورت می‌گیرد.

اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان 99 | اعلام نتایج اولیه

اعلام نتایج اولیه دانشگاه فرهنگیان، پس از به پایان رسیدن زمان انتخاب رشته است. پذیرفته شدگان دراین مرحله برای انجام مصاحبه و معاینات لازم دعوت می‌شوند. اسامی داوطلبانی که حدنصاب علمی لازم را کسب نموده اند، بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود. تعداد افرادی که دراین مرحله پذیرفته شده اند، چند برابر ظرفیت خواهد بود. این گروه باید طبق زمانبندی اعلامی در جلسه حضوری حاضر شوند.

زمان انتشار نتایج اولیه با توجه به زمان برگزاری کنکور سراسری مشخص می‌شود. اما این اعلام همیشه با فاصله کمی از زمان اتمام فرصت انتخاب رشته صورت می‌گیرد. در سال 99 با توجه به شرایط پاندمی کرونا، نتایج اولیه در روز چهاردهم ماه مهر اعلام شده است.

اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان 99 | اعلام نتایج نهایی

انجام مصاحبه برای داوطلبانی که در مرحله اعلام اولیه پذیرفته شده اند، به صورت حضوری است. داوطلبان باید به هسته گزینش آموزش و پرورش استان بومی مراجعه نمایند. مدارک لازم و زمان مراجعه طی اطلاعیه ای به داوطلبان اعلام می‌شود.

با جمع بندی نتایج حاصل از انجام مصاحبه و نمره اکتسابی آزمون، داوطلبان برگزیده مشخص می­شوند. اعلام نتایج نهایی همزمان با نتایج نهایی کنکور سراسری و از طریق سایت سازمان سنجش صورت می‌گیرد. طبق آخرین اعلام‌ها، نتایج نهایی سال 99 تا دهم ماه آبان انجام می‌شود.

نحوه مشاهده نتایج

داوطلبان باید برای اطلاع از نتیجه اکتسابی خود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند. بخش سراسری را همانند تصویر زیر از منوی موجود در سمت راست سایت انتخاب نمایند.

 

در صفحه جدید لینک اعلام نتایج انتخاب رشته سال 99 را انتخاب نمایند. (این لینک فعلا در سایت در دسترس قرار نگرفته است. به محض ایجاد دسترسی، تصویر مربوطه در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.)

سپس با درج اطلاعات درخواستی همانند شماره داوطلبی و شماره پرونده + شماره شناسنامه، وارد پروفایل خود شوند.

 

در این صفحه نتیجه قبولی و یا مردودی قابل رویت خواهد بود. افرادی که مردودی این مرحله هستند و داوطلب تحصیل در دانشگاه فرهنگیان هستند، می‌توانند شانس خود را در مرحله تکمیل ظرفیت امتحان نمایند.

نکته قابل ذکر این است که برای داوطلبانی که دانشگاه فرهنگیان را انتخاب کرده اند، دو نتیجه اعلام خواهد شد؛ بدین ترتیب داوطلبانی که در مصاحبه این دانشگاه پذیرفته نشده اند می‌توانند کدرشته قبولی بعدی خود را ثبت نام نمایند.

مزایای پذیرش در دانشگاه فرهنگیان

  1. دانشجویان از همان بدو ورود به دانشگاه، استخدام می‌شوند.
  2. به دلیل استخدام شدن، دانشجویان ازهمان ابتدا حقوق ثابت دریافت می‌کنند.
  3. مدت تحصیل دانشجویان جزء سنوات شغلی محسوب می‌شود.
  4. خدمت سربازی برای دانشجویان پسر حذف و تنها دوره آموزشی سپری خواهد شد.
  5. برای این گروه از دانشجویان بیمه سلامت و بیمه بازنشستگی لحاظ می‌شود.

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان 99