سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور پردیس خودگردان 99

داوطلبانی که قصد ثبت نام بدون کنکور رشته های ارائه شده در پردیس خودگردان را دارند، در صورتی که واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور و با مصاحبه تخصصی و آزمون کتبی و یا بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی، باشند بایستی از لیست رشته های ارائه شده در هر دو روش مطلع باشند تا بتوانند رشته مدنظر خود را انتخاب کنند. به همین منظور در ادامه لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور پردیس خودگردان 99 را ارائه داده ایم. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور پردیس خودگردان 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور پردیس خودگردان 99

رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور پردیس خودگردان 99

دانشگاه های پردیس خودگردان به دو طریق اقدام به جذب دانشجو به صورت بدون کنکور می‌کنند، در روش اول که از سالهای گذشته تاکنون وجود داشته است، برخی دانشگاه های پردیس خودگردان اقدام به جذب دانشجو به صورت بدون کنکور اما با مصاحبه تخصصی و گاها آزمون کتبی می‌کنند.

داوطلبان برای ثبت نام در این روش، نیازی به شرکت در کنکور سراسری ندارند و فقط بایستی فراخوان‌های منتشر شده از این دانشگاه ها را دریافت و از شرایط، زمان و نحوه ثبت نام و همینطور رشته های ارائه شده مطلع شوند.

در روش دوم ثبت نام ارشد بدون کنکور پردیس خودگردان که از امسال بنابر تصمیم ستاد مدیریت ویروس کرونا، تصویب شده است، دانشگاه های پردیس لیست رشته هایی را که از آزمون سراسری کارشناسی ارشد تکمیل نشده است را از طریق سازمان سنجش در اختیار داوطلبانی قرار می‌دهند که قصد شرکت در ارشد بدون کنکور پردیس خودگردان و براساس سوابق تحصیلی دارند.

ملاک سنجش در این پذیرش بدون کنکور، سوابق تحصیلی داوطلبان می‌باشد، یعنی معدل مقطع کارشناسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و داوطلبان در این روش بایستی پس از ثبت نام منتظر اعلام نتایج باشند و در صورت کسب قبولی، فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کنند.

رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور پردیس خودگردان 99 | با آزمون تخصصی

رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد همراه با مصاحبه تخصصی و گاها آزمون کتبی در تعداد محدودی از دانشگاه ها از جمله پردیس خودگردان کیش دانشگاه تهران، پردیس خودگردان ارس دانشگاه تهران، پردیس خودگردان دانشگاه صنعتی کبیر و پردیس خودگردان دانشگاه امیرکبیر ارائه می‌شود.

در ادامه لیست رشته های کارشناسی ارشد ارائه شده در این دانشگاه ها را ارائه کرده ایم. داوطلبان باید تا اواخر شهریور نسبت به مطالعه فراخوان‌ها و ثبت نام اقدام می‌کردند.

پردیس خودگردان کیش دانشگاه تهران

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد پردیس خودگردان کیش دانشگاه تهران برای شروع سال تحصیلی جدید در گروه‌های علوم انسانی، علوم پایه، فنی مهندسی و هنر ارائه شده است که رشته‌های ارائه شده در هرکدام به تفکیک آورده شده است.

لازم به ذکر است اعداد مقابل رشته ها، تعداد ظرفیت ارائه شده را نمایش می‌دهد.

گروه علوم انسانی

 

گروه علوم پایه و فنی مهندسی

 

گروه هنر

 

پردیس خودگردان ارس دانشگاه تهران

لیست رشته‌های بدون کنکور کارشناسی ارشد پردیس خودگردان ارس دانشگاه تهران برای شروع سال تحصیلی جدید در گروه‌های علوم انسانی، علوم پایه، فنی مهندسی، هنر و کشاورزی و منابع طبیعی ارائه شده است که رشته های ارائه شده در هرکدام به تفکیک آورده شده است.

گروه علوم انسانی

 

 

گروه علوم پایه، هنر، فنی مهندسی و کشاورزی و منابع طبیعی

 

پردیس خودگردان دانشگاه امیر کبیر

پردیس خودگردان دانشگاه صنعتی امیرکبیر یکی دیگر از دانشگاه هایی است که در مقطع کارشناسی ارشد، به صورت بدون کنکور اقدام به جذب دانشجو می‌کند، این دانشگاه برای سال تحصیلی جدید با انتشار فراخون، رشته های ارائه شده از جمله رشته مهندسی فناوری اطلاعات (IT)، تجارت الکترونیک، مهندسی ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE)، مدیریت کسب و کار (MBA) در گرایش‌های بازاریابی، مالی و سیستم‌های اطلاعاتی و مهندسی عمران گرایش مهندسی و مدیریت ساخت اعلام کرد.

پردیس خودگردان دانشگاه شریف

پردیس خودگردان دانشگاه صنعتی شریف با توجه به مجوزی که از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دارد، دوره های آموزشی مقطع کارشناسی ارشد را به زبان انگلیسی در رشته هایی که در جدول زیر به آنها اشاره کرده ایم برگزار کرده و دانشجو می‌پذیرد.

 

رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور پردیس خودگردان 99 | براساس سوابق تحصیلی

همانطورکه اشاره کردیم در پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های پردیس خودگردان، جذب دانشجو براساس سوابق تحصیلی داوطلب نیز صورت می‌گیرد. سازمان سنجش آموزش کشور رشته هایی را که در دانشگاه های پردیس خودگردان در انتخاب رشته کارشناسی ارشد تکمیل نشده، در قالب یک دفترچه در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد.

بنابراین رشته های بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی دانشگاه های پردیس خودگردان، در واقع همان کدرشته محل هایی است که در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد موجود است اما باید منتظر انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور پردیس خودگردان باشیم تا از کد رشته محل هایی که ظرفیتشان تکمیل نشده است، مطلع شویم.

تاکنون اطلاعیه ای مبنی بر زمان انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه پردیس خودگردان منتشر نشده است. اما پیش بینی می‌شود در اواسط آبان لینک مربوط به آن در سایت سازمان سنجش فعال گردد. به محض دریافت اخبار جدید مطلب فوق بروزرسانی شده و رشته های براساس سوابق تحصیلی دانشگاه های پردیس خودگردان در سایت دانتل قرار داده می‌شود.

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور پردیس خودگردان 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور پردیس خودگردان 99