سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اعلام نتایج اولیه دکتری وزارت بهداشت 1400

فرآیند ثبت نام در آزمون دکتری تا ثبت نام مقطع دکتری در دانشگاه را می‌توان به هفت خان رستم تشبیه نمود. داوطلبان باید با دقت و آگاهی خان ها را پشت سر بگذارند تا به خان هفتم یعنی پذیرش در دانشگاه برسند. اگر خان اول ثبت نام در آزمون باشد پس اعلام نتایج اولیه خان سوم خواهد بود. جهت کسب اطلاع در رابطه با اعلام نتایج اولیه دکتری وزارت بهداشت 1400 مقاله را تا انتها دنبال کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج اولیه دکتری وزارت بهداشت 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: اعلام نتایج اولیه دکتری وزارت بهداشت 1400

اعلام نتایج اولیه دکتری وزارت بهداشت 1400

بعد از شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت، داوطلبان بی صبرانه منتظر اعلام نتایج اولیه خواهند بود. نتایج اولیه دربرگیرنده کارنامه داوطلبان است. در این کارنامه وضعیت مجاز بودن یا نبودن داوطلبان مشخص می‌شود. داوطلبانی که مجاز شناخته شوند، در مرحله بعد فرم انتخاب رشته را تکمیل خواهند نمود.

کارنامه منتشر شده در مرحله اعلام اولیه شامل اطلاعاتی از قبیل درصد دروس، رتبه و تراز می‌باشد. اینها اطلاعاتی است که در مجاز شمرده شدن داوطلبان تاثیر گذار است. داوطلبان برای مشاهده کارنامه خود باید به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور مراجعه نمایند. آدرس اینترنتی این سایت sanjeshp.ir است.

زمان اعلام نتایج اولیه دکتری وزارت بهداشت 1400

بعد از پایان یافتن آزمون کنکور دکتری وزارت بهداشت، زمان اعلام نتایج اولیه می‌رسد. اعلام نتایج از طریق سایت sanjeshp.ir انجام می‌شود.

زمان اعلام نتایج متاثر از زمان برگزاری آزمون است. طی سال 99 به دلیل شیوع بیماری کرونا آزمون با تاخیر برگزار شد. در نتیجه زمان اعلام نتایج نیز به تعویق افتاد. اعلام نتایج اولیه دکتری وزارت بهداشت سال 99 در 18 شهریورماه انجام شد.

مشاهده نتایج

متولی برگزاری کنکور دکتری وزارت بهداشت مرکز سنجش پزشکی کشور است. از این رو اعلام نتایج نیز از طریق سایت این مرکز انجام می‌شود. داوطلبان باید پس از ورود به سایت sanjeshp.ir، لینک دکتری تخصصی را از منوی واقع در سمت راست انتخاب نمایند. لینک نتیجه مرحله اول در دسترس داوطلب قرار می‌گیرد. در ادامه راهنمای تصویری مشاهده نتایج اولیه دکتری وزارت بهداشت را ارائه کرده ایم.

نکته مهم اینکه اتباع خارجی باید به جای کد ملی شماره گذر نامه خود را وارد کنند.

در انتهای این فرایند پیامکی به مضمون رمز ” یک بار رمز ” به شماره همراه ارسال می‌شود. پس از وارد کردن رمز ارسالی، داوطلب وارد پنل کاربری خود شده و کارنامه را مشاهده می‌نماید. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

راهنمای تصویری مشاهده نتایج اولیه دکتری وزارت بهداشت

  • ورود به سایت sanjeshp.ir و انتخاب لینک دکتری تخصصی

 

  • انتخاب لینک نتیجه مرحله اول

 

  • انتخاب مجدد لینک نتیجه مرحله اول در صفحه جدید

 

  • وارد کردن کد ملی + شماره تلفن همراه

 

  • وارد کردن رمز ارسالی و ورود به پنل کاربری

با ورود به پنل کاربری خود می‌توانید نتیجه را مشاهده نمایید. داوطلبانی که نسبت به نتیجه اعلام شده اعتراض دارند باید وارد صفحه تماس با ما شده و شرح درخواست خود را برای سازمان سنجش پزشکی ارسال کنند. مشاورین دانتل برای انجام این امور و پاسخ به سوالات شما در کنارتان هستند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج اولیه دکتری وزارت بهداشت 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: اعلام نتایج اولیه دکتری وزارت بهداشت 1400