سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 – 1401

سازمان ملی پرورش استعداد درخشان به منظور جذب دانش آموزان با استعداد و دارای بهره هوشی بالا، بستری را فراهم می‌کند تا بتوانند هرچه بیشتر به شکوفایی استعدادهای خود در زمینه تحصیلی بپردازیند. دانش آموزانی که علاقه‌مند به تحصیل در مدارس تیزهوشان هستند بایستی در آزمون‌هایی که این سازمان برگزار می‌کند، شرکت کنند. تمامی داوطلبان همینطور باید از زمان برگزاری آزمون نیز مطلع باشند تا بتوانند خود را برای آزمون آماده کنند. به همین منظور در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 – 1401 می‌پردازیم.

 

برای دریافت مشاوره در زمینهزمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 – 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 – 1401

آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 – 1401

همانطورکه گفته شد سازمان ملی پرورش استعداد درخشان هرسال آزمونی را با عنوان آزمون ورود به مدارس تیزهوشان در دو مقطع تحصیلی برگزار می‌کند. یکی از مقاطعی که داوطلبان درحال تحصیل در آن می‌توانند برای شرکت در آزمون تیزهوشان شرکت کنند، مقطع نهم می‌باشد.

تمامی داوطلبانی که در مقطع نهم درحال تحصیل هستند؛ می‌توانند طی زمان‌های اعلام شده از سوی سازمان ملی پرورش استعداد درخشان که به اختصار سمپاد نامیده می‌شود، نسبت به ثبت نام در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 – 1401 اقدام کنند.

لازم است تاکید کنیم که ثبت نام داوطلبان درصورتی نهایی خواهد شد که هزینه مربوط به این آزمون را نیز پس از تکمیل فرم ثبت نام اولیه در سایت مرکز پرورش استعداد درخشان به نشانی اینترنتی ” azmoon.medue. ir ” پرداخت کنند.

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 – 1401

داوطلبانی قصد شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم را دارند ابتدا بایستی به درگاه ورود به آزمون های وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی ” azmoon.medue.ir ” مراجعه کنند و سپس از طریق انتخاب گزینه ” سمپاد پایه دهم ” نسبت به تکمیل فرم ثبت نام خود در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 –  1401  اقدام کرده و هزینه مربوطه را نیز پرداخت کنند.

اطلاع از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به داوطلبان این امکان را می‌دهد که چند روز پیش از برگزاری و حضور در جلسه، کارت ورود به جلسه خود را نیز دریافت کنند. کارت ورود به جلسه برای شرکت در آزمون تیزهوشان دهم بسیار ضروری می‌باشد به طوری که اگر داوطلبی کارت ورود به جلسه خود را به همراه نداشته نباشد از ورود آنها به جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

داوطلبان بایستی توجه داشته باشند، تاکنون اطلاعات دقیقی از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 – 1401 منتشر نگردیده است، اما به محض دریافت اخبار جدید، مطالب این مقاله نیز بروزرسانی خواهد شد.

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 – 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 – 1401