سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401

هرسال داوطلبان با انگیزه و با استعداد بسیاری به دنبال تحصیل در مدارس برتر کشور هستند تا جهت شکوفایی بیشتر استعدادهایشان قدم بردارند. مدارس نمونه دولتی از مدارس خوب کشور می‌باشند که چنین بستری را برای دانش آموزان فراهم می‌کنند، چرا که از امکانات آموزشی خوبی برخوردار بوده و این امکانات را در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهد، بنابراین می‌تواند گزینه خوبی برای این دسته از دانش آموزان باشد. اما لازمه ورود به مدارس تنها انگیزه نیست و داوطلبان بایستی در ابتدا دفترچه ثبت نام مدارس نمونه دولتی را دریافت کرده و چنانچه واجد شرایط بودند در آزمون ورودی این مدارس شرکت کنند و موفق به کسب قبولی شوند. در راستای همین توضیحات در ادامه توضیحاتی پیرامون دانلود و دریافت دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401 ارائه کرده ایم. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401

ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400

در سالهای گذشته تمامی دانش آموزان برای ورود به مدارس نمونه دولتی فقط می‌توانستند از طریق شرکت در آزمون ورودی این مدارس که فقط در دو مقطع هفتم و دهم برگزار می‌گردید شرکت کنند.

آزمون‌هایی که با عناوین آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم برای ورود به دوره اول متوسطه و آزمون نمونه دولتی برای ورود به مقطع دهم برای ورود به دوره دوم متوسطه برگزار می‌گردید. اما در سال اخیر این آزمون فقط برای ورود به مقطع دهم برگزار می‌شود.

علاقه مندان بایستی در زمان‌های اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش به سایت ثبت نام مراجعه کنند و ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم سال تحصیلی 1400 – 1401 را دریافت کنند و به دقت مندرجات آن را مطالعه نمایند.

دانش آموزانی که طبق دفترچه واجد شرایط ثبت نام هستند، می‌توانند از طریق سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی استان محل سکونت خود، جهت ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

زمان دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401

هرسال دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم همزمان با فعال شدن لینک ثبت نام در سایت‌های استانی منتشر می‌شود.

در سال گذشته که ثبت نام آزمون نمونه دولتی از 17 خردادماه تا 23 خردادماه انجام شد، لینک دانلود و دریافت دفترچه راهنما نیز همزمان در سایت‌های مربوطه فعال گردید.

تاکنون اطلاعیه ای مبنی بر زمان ثبت نام آزمون مرودی  نمونه دولتی پایه دهم 1400 از سوی هیچ سایتی اعلام نشده است. امسال نیز پیش بینی می‌شود در اواخر فصل بهار لینک مربوط به دانلود دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 فعال گردد و داوطلبان بتوانند این دفترجه ها را دریافت کنند اما به محض دریافت اخبار جدید، مطالب این مقاله نیز بروزرسانی خواهد شد.

 

دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401

ثبت نام در هر آزمونی نیازمند این است که داوطلب و شرکت کننده از آن اطلاعات کافی داشته باشد و با یک دید باز و اطلاع از تمامی جزئیات اقدام  به ثبت نام نماید.

برای آزمون نمونه دولتی دفترچه‌ای برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401 منتشر می‌گردد که داوطلبان می‌توانند برای اطلاع از تمامی موارد مربوط به آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در مقطع دهم به این دفترچه مراجعه نمایند.

نکته ای که قابل ذکر است این است که از آنجایی که ثبت نام به صورت استانی انجام می‌شود و داوطلبان بایستی برای ثبت نام در آزمون نمونه دولتی به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان محل سکونت خود مراجعه کنند، دفترچه ثبت نام این آزمون نیز به صورت استانی و از سایت مربوط به هر استان قابل دریافت است.

بنابراین هر یک از داوطلبان بایستی به سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان خود، مراجعه کنند و ضمن دریافت دفترچه مربوطه و مطالعه آن، نسبت به ثبت نام خود را اقدام کنند.

بخوانید: ویرایش ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم 1400

تاکنون لینک دانلود دفترچه راهنما فعال نگردیده است چنانچه این لینک فعال گردد، آن را در این قسمت از مقاله قرار خواهیم داد.

مندرجات دفترچه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400

تاکید ما در این مقاله بر اهمیت مندرجات دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون نمونه دولتی بوده است. دفترچه ای که شامل اطلاعاتی می‌باشد که ممکن است داوطلبان در زمان نام نویسی و ثبت نام در این آزمون به آنها نیاز داشته باشند.

در این قسمت از مقاله سعی کرده ایم به مهمترین مواردی که در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی به آن پرداخته می‌شود، به صورت موردی اشاره کنیم. این جزئیات به شرح موارد زیر می‌باشد.

برای دریافت مشاوره در زمینه دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401