سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باجه های رفع نقص آزمون دکتری 1400

سازمان سنجش آموزش کشور هرسال پیش از تاریخ برگزاری آزمون دکتری، برای تمامی داوطلبانی که در موعد مقرر نسبت به ثبت نام در آزمون دکتری اقدام کرده اند، کارت ورود به جلسه منتشر می‌کند. داوطلبان بایستی پس از دریافت کارت ورود به جلسه خود، به دقت مندرجات آن را بررسی کنند تا اشتباهات احتمالی در اطلاعات آنها وجود نداشته باشند چراکه در صورت وجود مغایرت بایستی با رجوع به باجه های رفع نقص آزمون دکتری نسبت به رفع نقص کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون باجه های رفع نقص آزمون دکتری 1400 می‌پردازیم.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه باجه های رفع نقص آزمون دکتری 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: باجه های رفع نقص آزمون دکتری 1400

رفع نقص آزمون دکتری

همانطورکه اشاره کردیم در یک بازه زمانی چند روزه پیش از برگزاری آزمون دکتری، داوطلبان بایستی برای دریافت کارت ورود به جلسه خود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه کنند.

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری حاوی اطلاعات داوطلبان می‌باشد که جهت ورود به جلسه آزمون الزامی است. پس از این که داوطلبان کارت ورود به جلسه خود را دریافت کردند و مندرجات آن را بررسی کردند چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج آن با اطلاعات شناسنامه ای، اطلاعات ثبت نامی و … خود یافتند بایستی در جهت رفع آن اقدام کنند.

در زمان دریافت کارت ورود به جلسه لینک مربوط به ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون دکتری فعال می‌شود که داوطلبان می‌توانند از طریق آن برخی اطلاعات خود را ویرایش کنند. اما برای ویرایش برخی موارد بایستی به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دکتری مراجعه کنند.

بخوانید: نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400

رفع نقص آزمون دکتری از طریق لینک سازمان سنجش 

داوطلبانی که متوجه مغایرت در مندرجات کارت ورود به جلسه خود با اطلاعات شناسنامه ای و ثبت نامی خود شوند از دوطریق که یکی از آنها لینک ویرایش اطلاعات سازمان سنجش می‌باشد، می‌توانند به صورت غیرحضوری برخی اطلاعات خود را شامل نام و نام خانوادگی، سال تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، معدل مقطع کارشناسی، تاریخ فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی، دانشگاه فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی، معدل مقطع کارشناسی ارشد، تاریخ فارغ‌التحصیلی کارشناسی ‌ارشد، دانشگاه فارغ‌التحصیلی کارشناسی ‌ارشد، هیأت علمی، دانشگاه محل خدمت مربیان آموزشی رسمی ویرایش کنند.

همینطور داوطلبان می‌توانند در صورت وجود مشکل در موارد مربوط سهمیه ثبت نامی، شامل سهمیه رزمندگان،  وزارت جهاد کشاورزی، ایثارگران و سهمیه رزمندگان نیز می‌توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه و از طریق لینک ویرایش، جهت ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

باجه های رفع نقص آزمون دکتری 1400

داوطلبانی که در آزمون دکتری ثبت نام می‌کنند ممکن است به دلایل مختلفی برخی اطلاعات‌شان درست ثبت نشده باشد، این افراد می‌توانند با مراجعه به باجه های رفع نقص آزمون دکتری، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

بخوانید: زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400

موارد قابل رفع نقص آزمون دکتری

لازم است اشاره کنیم که تمامی نواقص موجود در کارت ورود به جلسه آزمون دکتری از طریق لینک ویرایش اطلاعات سازمان سنجش قابل ویرایش نیست. حتما داوطلبان بایستی به صورت حضوری و با در دست داشتن کارت ورود به جلسه آزمون و همینطور مدرک شناسایی همچون کارت ملی یا شناسنامه عکس دار به باجه‌های رفع نقص آزمون دکتری مراجعه کنند و نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

اطلاعاتی که بایستی از این طریق ویرایش شود شامل جنسیت، معلولیت، زبان خارجی و اشکال در عکس داوطلب می‌باشد که این موارد فقط از طریق باجه های رفع نقص امکان پذیر است.

لازم است اشاره کنیم در صورتی که عکس داوطلب بدون مهر بود و یا ناواضح بود برای رفع این نقص داوطلبان باید دو قطعه عکس 4*3 نیز به همراه داشته باشند.

آدرس باجه های رفع نقص آزمون دکتری 1400

همانطورکه گفتیم چهار مورد از اطلاعات ثبت نامی داوطلبان آزمون دکتری از طریق باجه های رفع نقص قابل ویرایش می‌باشد. پیش از برگزاری آزمون، سازمان سنجش کارت ورود به جلسه آزمون دکتری را منتشر می‌کند. در پی آن آدرس باجه ها را نیز منتشر می‌کند.

این باجه‌ها در اکثر مناطق وجود دارند و معمولا از ساعت 8:30 الی 12:00 و از 14:00 الی 18:00 در روزهای اعلام شده، پاسخگوی نیازهای داوطلبان خواهند بود. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره در باجه های رفع نقص آزمون دکتری 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: باجه های رفع نقص آزمون دکتری 1400