سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 – 1401

داوطلبانی که در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی ثبت نام می‌کنند بایستی برای شرکت در جلسه این آزمون، کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی را پیش از برگزاری آزمون از سایت های مربوطه دریافت کنند. از کارت ورود به جلسه هر فرد در جهت شناسایی او استفاده می‌شود و چنانچه فردی کارت ورود به جلسه خود را به همراه نداشته باشند حق ورود به جلسه آزمون را نخواهد داشت. در ادامه به ارائه اطلاعاتی پیرامون زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 – 1401 می‌پردازیم.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آزمون مدارس نمونه دولتی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 – 1401


کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی 1400

هر سال متقاضیان بسیاری خواهان شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی و ثبت نام در این مدارس هستند. تمامی افرادی که اقدام به ثبت نام در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401 کرده اند، موظف هستند پیش از حاضر شدن درجلسه آزمون از طریق سایت های مربوطه کارت شرکت در جلسه خود را دریافت کنند.

لازمه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401  اطلاع از زمان برگزاری آزمون و در پی آن اطلاع از آن انتشار کارت ورود به جلسه این آزمون می‌باشد که در ادامه بدان اشاره کرده ایم.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 1400 – 1401

با انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام نمونه دولتی 1400 ، تاریخ برگزاری آزمون این مدارس برای سال 1400 – 1401 نیز مشخص می‌شود. چنا‌نچه این آزمون طبق روال سالهای گذشته اواخر تیرماه برگزار شود، داوطلبان می‌توانند یک هفته پیش از تاریخ برگزاری این آزمون نسبت به دریافت کارت شرکت در جلسه خود اقدام کنند.

بنابراین لازم است تمامی متقاضیان پنج روز تا یک هفته پیش از تاریخ برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401 به سایت ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم و یا سامانه همگام به نشانی اینترنتی”  hamgam.medu.ir ” مراجعه کنند و کارت آزمون خود را دریافت کنند.

بخوانید: زمان دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی 1400

تا کنون اطلاعات دقیقی از زمان انتشار کارت جلسه آزمون نمونه دولتی مقطع نهم به دهم دراختیار نداریم اما به محض دریافت اخبار جدید مبنی بر زمان انتشار کارت و زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی، این مقاله را نیز بروزرسانی خواهیم کرد.

ثبت مهر بر روی کارت ورود به جلسه

ثبت مهر مدرسه بر روی کارت جلسه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401  از دیگر اقداماتی است که داوطلبان پیش از برگزاری آزمون بایستی انجام دهند.

تمامی متقاضیان موظف هستند پس از دریافت کارت آزمون به مدرسه ای که در آن در حال تحصیل هستند مراجعه کنند و نسبت به ثبت مهر بر روی این کارت اقدام کنند.

بخوانید: برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی 1400

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی 1400 – 1401

کارت ورود جلسه از ملزومات شرکت در جلسه آزمون نمونه دولتی می‌باشد. این کارت شامل اطلاعات هویتی داوطلب و همینطور شامل اطلاعات مهم دیگری همچون شماره داوطلبی و حوزه محل برگزاری آزمون است. چنانچه داوطلبی این کارت را همراه نداشته باشند نمی‌تواند در جلسه آزمون حضور داشته باشد.

تمامی متقاضیانی که موفق به ثبت نام اینترنتی شده و هزینه مربوط به این آزمون را نیز پرداخته اند، می‌توانند در تاریخ های اعلام شده به سایت آموزش و پرورش استان محل سکونت خود مراجعه کنند و پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده همچون کد ملی کارت جلسه آزمون خود را دریافت کنند.

بخوانید: نحوه دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی 1400

رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 – 1401

نکته ای که تمامی متقاضیان بایستی آن را درنظر داشته باشند این است که در کارت آزمون هر فرد، اطلاعات او درج شده است، داوطلبان باید این اطلاعات را که شامل نام، نام خانوادگی، عکس دانش آموز و اطلاعات دیگری است را بررسی کند تا مطابق با اطلاعات شناسنامه داوطلب باشد.

چنانچه داوطلبی در کارت جلسه آزمون نمونه دولتی خود مغایرتی مشاهده کرد، بایستی نهایتا تا یک روز قبل از برگزاری این آزمون به واحد سنجش آموزش پرورش شهر و ناحیه محل سکونت خود مراجعه کند. و یک درخواست مبنی بر تصحیح اطلاعات و ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نمونه دولتی در این واحد ثبت کند. برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 کلیک کنید.

پس از ثبت درخواست بایستی مجدد کارت آزمون خود را با اطلاعات درست دریافت کنند، چنانچه داوطلبی نسبت به رفع نواقص کارتجلسه آزمون خود اقدام نکند در مراحل بعدی از پذیرش دانش آموز به مدارس نمونه دولتی ممانعت به عمل خواهد آمد.

به منظور پیش بینی مشکلات احتمالی در کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401 بهتر است داوطلبان در روزهای ابتدایی تاریخ اعلام شده برای دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند تا در صورت وجود مشکل نیز وقت کافی برای رفع آن وجود داشته باشد و از ایجاد استرس بکاهد. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

بخوانید: رفع نقص کارت جلسه آزمون نمونه دولتی 1400

برای دریافت مشاوره در زمینه آزمون نمونه دولتی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 – 1401