سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400

داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور سراسری 1400 را دارند، بایستی در زمان‌های اعلام شده از سوی سازمان سنجش فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کنند. از مدارک لازم برای شرکت در جلسه کنکور سراسری، کارت ورود به جلسه می‌باشد که داوطلبان باید پیش از شرکت در آزمون نسبت به دریافت آن اقدام کنند. در ادامه مطالبی را پیرامون ورود به زمان گرفتن و نحوه دریافت کارت جلسه کنکور سراسری 1400 ارائه کرده ایم. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه کنکور سراسری می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400

کارت ورود به جلسه کنکور 

سازمان سنجش آموزش کشور که مسئول برگزاری تمامی آزمون‌های وزارت علوم می‌باشد، مسئولیت برگزاری آزمون سراسری را نیز برعهده دارد. این سازمان پیش از برگزاری آزمون، زمانی را برای انتشار کارت ورود به جلسه برای داوطلبان پنج گروه آزمایشی علوم تجربی، علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، هنر و زبانهای خارجی تعیین می‌کند.

داوطلبان بایستی در زمان‌های اعلام شده به سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه کنند و با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود شامل شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام، نسبت به گرفتن کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

ضمن اینکه کارت ورود به جلسه از مدارک مهم برای ورود به جلسه کنکور سراسری می‌باشد و داوطلبان بدون آن حق ورود به جلسه کنکور را ندارند، شامل اطلاعات مهمی از جمله اطلاعات فردی، شماره داوطلبی، سهمیه، زمان و مکان برگزاری آزمون، دین، زبان خارجی و نوع معلولیت نیز می‌باشد.

شرکت کنندگان برای اطلاع از آدرس حوزه امتحانی و همینطور شماره صندلی باید از کارت ورود به جلسه خود استفاده کنند، همینطور باید سر جلسه برای شناسایی توسط مراقبان این کارت را به سینه الصاق کنند. برای اطلاع از باجه رفع نقص سازمان سنجش کنکور سراسری 1400 کلیک کنید.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400

همانطورکه گفته شد، سازمان سنجش کارت ورود به جلسه تمامی شرکت کنندگان را چند روز پیش از برگزاری کنکور منتشر می‌کند. با توجه به انتشار اطلاعیه ای از سوی سازمان سنجش مبنی بر زمان برگزاری کنکور سراسری 1400 در روزهای دهم و یازدهم تیرماه، پیش بینی می‌شود کارت ورود به جلسه نیز در دهه اول تیرماه سال آینده منتشر شود. برای مشاهده نحوه ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 کلیک کنید.

تاکنون اطلاعیه ای از سوی سازمان سنجش مبنی بر زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 منتشر نگردیده است، اما به محض دریافت اخبار جدید این مقاله نیز بروزرسانی خواهد شد.

بخوانید: زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1400

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1400

داوطلبان کافی است پس از فعال شدن لینک کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400، برای گرفتن کارت ورود به جلسه خود، طبق مراحل زیر پیش بروند.

  • مرحله اول: به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ”  sanjesh.org ” مراجعه کنند و از منوی رنگی سمت راست سایت، گزینه ” سراسری ” را انتخاب نمایند.
  • مرحله دوم: در صفحه ایجاد شده، بر روی لینک فعال “دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 ” کلیک نمایند.
  • مرحله سوم: در این مرحله چهار کادر پیش روی داوطلبان می‎باشد که در کادر اول نیاز به شماره پرونده و کدرهگیری ثبت نام، در کادر دوم نیاز به شماره پرونده و کد ملی، در کادر سوم نیاز به شماره پرونده و شماره داوطلبی و در کادر چهارم نیاز به شماره سریال شناسنامه و شماره شناسنامه داوطلب می‌باشد. یکی ازکادرها را انتخاب و تکمیل و پس از وارد کردن کد امنیتی، می‌توانید کارت ورود به جلسه خود را بگیرید.

به محض فعال شدن لینک کارت ورود به جلسه کنکور سراسری این مقاله بروز رسانی خواهد شد.

 

برای مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه کنکور می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400