سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زمان برگزاری کنکور سراسری 1400

تمامی متقاضیان شرکت در آزمون کنکور سراسری نظام قدیم و نظام جدید و البته داوطلبان در حال تحصیل در پایه دوازدهم، درنظر داشته باشند، کنکور 1400، فقط با یک دفترچه سوالات بر اساس دروس نظام جدید برگزار خواهد شد. سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری کنکور سراسری 1400 در تیرماه سال آینده خبر داد. در ادامه به زمان برگزاری کنکور سراسری 1400 پرداخته ایم. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان برگزاری کنکور سراسری 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: زمان برگزاری کنکور سراسری 1400

برگزاری آزمون سراسری 1400

کنکور سراسری سال 1400، فقط براساس دروس نظام جدید، طرح می‌شود و تمامی داوطلبانی که مایل به تحصیل در دانشگاه های آزاد، دانشگاه های سراسری در دوره های روزانه، نوبت دوم، غیرانتفاعی، پیام نور و پردیس خودگردان می‌باشند بایستی در این آزمون یکپارچه که توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود، شرکت کنند.

سازمان سنجش با انتشار اطلاعیه ای، داوطلبان را از زمان ثبت نام در آزمون سراسری در گروه های آزمایشی ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجی مطلع می‌کنند که لازم است تمامی متقاضیان در تاریخ‌های گفته شده در این آزمون ثبت نام و نسبت به پر پرکردن فرم اینترنتی، اقدام کنند.

پیش از برگزاری آزمون سراسری، تمامی داوطلبان بایستی نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 خود اقدام کنند تا از محل برگزاری و حوزه امتحانی خود مطلع شوند.

بخوانید: زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور 1400

 

زمان برگزاری کنکور سراسری 1400

سازمان سنجش طی اطلاعیه ای از تاریخ‌‌های ثبت نام و برگزاری آزمون ورودی دانشگاه ها و موسسات آموزشی در سال 1400، خبر داد که طبق جدول منتشر شده، زمان برگزاری کنکور سراسری در روزهای پنجشنبه دهم تیرماه و جمعه یازدهم تیر ماه سال 1400 می‌باشد.

در جدول زیر با توجه به زمان برگزاری آزمون ها در پنج گروه آموزشی سال های گذشته، تاریخ وشیفت و ساعت برگزاری این آزمون ها را به تفکیک آورده ایم.

تاریخ دقیق برگزاری کنکور سراسری سال 1400 در همه رشته ها به زودی در این مقاله اعلام می گردد.

با وجود اعلام سازمان سنجش، بدلیل بروز پاندمی کرونا احتمال تغییر در این برنامه ها وجود دارد. از طرفی تجربه کنکور سراسری 99 باعث بهتر شدن برنامه ریزی برای کنکور سراسری 1400 می‌شود. از سوی دیگر کرونا قابل پیش بینی نیست و ممکن است وضعیت دچار تغییراتی شده و روی کنکور تاثیرگذار باشد.

داوطلبان کنکور سراسری سال گذشته از نظر روحی روانی فشار زیادی را متحمل شدند؛ پیشنهاد مشاورین دانتل به داوطلبان کنکور سراسری 1400 این است که سعی کنند آمادگی خود را حفظ کنند و با توجه به وضعیت غیرقابل پیش بینی آماده تغییرات نیز باشند تا از این موضوع ضربه نخورند.

بخوانید: مدارک مورد نیاز برای جلسه کنکور 1400

برای دریافت مشاوره در زمینه کنکور سراسری 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: زمان برگزاری کنکور سراسری 1400