سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت 99

هر ساله وزارت بهداشت برای تامین کادر تخصصی خود اقدام به برگزاری آزمون ارشد می نماید. پس از اتمام مراحل برگزاری آزمون، داوطلبان در انتظار دریافت نتایج آزمون هستند. نتایج اولیه ی این آزمون که در تیر ماه برگزار می شود، بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به آدرس sanjeshp.ir قرار می گیرد. تمامی داوطلبان می توانند کارنامه علمی خود را در سایت مرکز سنجش پزشکی کشور مشاهده نمایند. در این مقاله به اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت می پردازیم.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت 99

اعلام نتایج آزمون ارشد وزارت بهداشت

نتایج آزمون ارشد وزارت بهداشت طی دو مرحله به داوطلبان ابلاغ می شود. در مرحله نخست کارنامه علمی داوطلبان بر روی سایت منتشر می گردد. داوطلبان با حدنصاب علمی قابل قبول مجاز به انتخاب رشته شده و فرم مخصوص انتخاب رشته محل را تکمیل می نمایند.پس از بررسی فرم های انتخاب رشته تمام داوطلبان، پذیرفته شدگان نهایی اعلام می شوند. به طور کلی می توان گفت در اعلام نتایج اولیه سطح علمی هر داوطلب مشخص می شود و اعلام نهایی بیان کننده پذیرفته شدگان دانشگاه ها می باشد.

اعلام نتایج آزمون وزارت بهداشت/ زمان بندی اعلام نتایج

هر ساله مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور زمان بندی دقیق تمام فرآیندهای آزمون ارشد را اعلام می کند.داوطلبان با مراجعه به دفترچه راهنمای آزمون که در هنگام ثبت نام آزمون منتشر شده است، می توانند به این جدول زمان بندی دست یابند. همچنین به داوطلبان توصیه می شود جهت اطمینان بیشتر تغییرات احتمالی در زمان بندی مراحل آزمون را از طریق مرکز مشاوره تحصیلی دانتل پیگیری نمایند.

آزمون ارشد وزارت بهداشت/ اعلام نتایج اولیه

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون ارشد وزارت بهداشت در دفترچه راهنمای آزمون درج شده است. طبق زمانبندی اعلام شده داوطلبان می بایست با استفاده ازکد پیگیری خود، وارد سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور شوند (کد پیگیری در زمان ثبت نام در آزمون، بعد از تکمیل مراحل ثبت نام در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.). داوطلبان با استفاده از لینک کارشناسی ارشد در سایت و انتخاب گزینه کارنامه علمی و درج کد رهگیری خود،کارنامه ی آزمون خود را مشاهده و دریافت نمایند.(داوطلبانی که دسترسی به کد پیگیری زمان ثبت نام خود ندارند، می توانند با استفاده از کدملی خود، کد پیگیری خود را بازیابی بنمایند.) داوطلبانی که حد علمی لازم را کسب نموده اند، مجاز به انتخاب رشته شناخته می شوند. در این مرحله فرم انتخاب رشته محل در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

به دلیل اهمیت بالای انتخاب رشته و محل برای تحصیل در این مقطع،به داوطلبان توصیه می شود حتما به اهل فن در این زمینه مراجعه نمایند. با مشورت با کارشناسان خبره مرکز مشاوره تحصیلی دانتل  می توان احتمال قبولی خود را افزایش داد.

 در کارنامه علمی داوطلبان همچنین اسامی دانشگاه های پذیرنده و تعداد ظرفیت دانشگاه ها نیز اعلام می شود.داوطلبان با توجه به اطلاعات درج شده در کارنامه و علاقه مندی های خودشان فرم انتخاب رشته را تکمیل می نمایند. ضروری است داوطلبان رشته محل های مورد نظرشان را به ترتیب اولویت در فرم انتخاب رشته وارد نمایند.

آزمون ارشد وزارت بهداشت/ اعلام نتایج نهایی

پس از تکمیل فرم انتخاب رشته توسط داوطلبانی که مجاز شناخته شده اند،کارنامه نهایی داوطلبان بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به آدرس sanjeshp.ir منتشر می شود.در این مرحله پذیرفته شدگان نهایی باید در بازه زمانی معین شده به دانشگاه محل قبولی مراجعه نمایند. داوطلبان باید جهت تکمیل فرآیند ثبت نام خود مدارک درخواستی دانشگاه محل قبولی خود را به دانشگاه ارائه نمایند. زمان و پروسه ثبت نام در دانشگاه های مختلف متفاوت است.ضروری است پذیرفته شدگان از طریق سایت  دانشگاه از مراتب امر مطلع شوند.

پس از اعلام نتایج نهایی، مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور اقدام به انتشار کارنامه داوطلبان می نماید . در این کارنامه وضعیت داوطلبان نسبت به سایر رقبایشان اعلام می شود.همچنین رتبه آخرین فرد قبولی در رشته محل های انتخابی داوطلبان اعلام می شود.

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت 99