سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دریافت شماره داوطلبی و شماره پرونده کنکور 99

داوطلبان کنکور سراسری در زمان ثبت نام، اطلاعاتی همچون کدپیگیری ثبت نام، شماره پرونده و شماره داوطلبی منحصر به فردی دریافت می‌کنند؛ که باید تا انتهای مسیر آزمون یعنی ثبت نام در دانشگاه این اطلاعات را در دسترس داشته باشند. این مطلب با عنوان دریافت شماره داوطلبی و شماره پرونده کنکور 99 برای داوطلبانی است که این اطلاعات را فراموش کرده‌اند و قصد بازیابی دارند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه دریافت شماره داوطلبی و شماره پرونده کنکور 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: دریافت شماره داوطلبی و شماره پرونده کنکور 99

دریافت شماره داوطلبی و شماره پرونده کنکور 99

شماره پرونده و شماره داوطلبی در مراحل مختلف کنکور سراسری مورد استفاده قرار می‌گیرند. مشاهده نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 99 ، انتخاب رشته کنکور سراسری 99 و ثبت اعتراض همگی نیازمند این اطلاعات می‌باشند. این شماره ها راه ارتباط داوطلبین با سازمان سنجش است.

لازم به ذکر است کدرهگیری ثبت نام و شماره داوطلبی کنکور سراسری برای هر داوطلب در فرم ثبت نام اولیه قید می‌شود که باید حداقل تا یکسال این اطلاعات حفظ شود و در دسترس نداشتن این اطلاعات روند آزمون را برای هر داوطلب دچار اختلال می‌کند.

اما اگر داوطلبی این اطلاعات را فراموش کند تکلیف چیست؟ سازمان سنجش و آموزش کشور این احتمال را پیش بینی کرده و قسمتی از سایت را برای بازیابی اطلاعات از دست رفته داوطلبان، اختصاص داده است.

بخوانید: اشتباهات رایج انتخاب رشته داوطلبین کنکور سراسری 99

نحوه دریافت شماره داوطلبی و شماره پرونده

ازآنجا که بدون اطلاع از شماره پرونده، امکان دریافت کارنامه اولیه و دسترسی به پرتال داوطلب برای انجام امور مختلف وجود ندارد، داوطلبانی که این اطلاعات را فراموش کرده‌اند باید نسبت به بازیابی آنها اقدام نمایند و کافی است مراحل زیر را انجام دهند.

بخوانید: انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99

  • مرحله اول: به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه نمایید.
  • مرحله دوم: برروی گزینه ” ارسال درخواست ” یا ” ورود به سیستم پاسخگویی ”  از منوی سمت چپ سایت کلیک کنید.

 

  • مرحله سوم: اگر قبلا در سایت عضو نشده‌اید برروی گزینه ” عضویت در سایت ” کلیک کنید و با تکمیل روند عضویت در سایت، عضو شوید.

 

  • مرحله چهارم: در صورتی که در سایت عضو شدید و حتی اگر قبلا در سایت سنجش پروفایل تهیه کرده اید بر روی گزینه ” ورود به سیستم ” کلیک نمایید.

 

نحوه عضویت در سایت

با کلیک برروی گزینه عضویت در سایت، صفحه جدیدی با یک فرم برایتان ایجاد می‌شود. در این فرم به اطلاعاتی نیاز خواهید داشت.

اطلاعات مورد نیاز برای فرم عضویت در سایت سازمان سنجش
نام و نام خانوادگی
نام پدر
تاریخ تولد
تابعیت
کدملی
شماره تلفن همراه
پست الکترونیک

در ادامه روند عضویت در سایت، به نشانی ایمیل و یا همان پست الکترونیکی که وارد کرده‌اید یک رمز عبور ارسال خواهد شد که برای ورود به سامانه الزامی می‌باشد.

داوطلبان در صورتی در روند عضویت در سایت و ثبت درخواست با مشکلی مواجه شوند، مشاورین مجرب مرکز مشاوره دانتل می‌توانند درخواست آنها مبنی بر دریافت شماره پرونده و داوطلبی کنکور سراسری را در سایت سنجش ثبت نمایند. باری مطالعه انتخاب رشته بدون کنکور 99 کلیک کنید.

بخوانید: مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 99

نحوه ارسال درخواست شماره داوطلبی و شماره پرونده کنکور 99

اگر مراحل عضویت در سایت را با موفقیت به پایان رساندید، مجدد وارد سایت سنجش شده و مراحل قبل را تکرار کنید و اینبار ورود به سیستم را انتخاب نمایید.

  • مرحله پنجم: در این قسمت کادری پیش روی شماست، پست الکترونیک و رمز عبوری که برایتان ارسال شده است را وارد نمایید.

 

  • مرحله ششم: درصفحه جدید در مقابل گزینه ” دریافت شماره پرونده یا شماره داوطلبی “، بر روی گزینه ” انتخاب ” کلیک نمایید.

 

  • مرحله هفتم: با تایید اطلاعات شخصی خود در این مرحله، درخواست شما ثبت می شود و در لیست درخواست ها قرار می گیرد.

زمان دریافت پاسخ درخواست دریافت شماره داوطلبی و شماره پرونده کنکور 99

پس از ثبت درخواست، کارشناسان معمولا طی  24 الی 72 ساعت پس از ارسال درخواست آن را بررسی می‌کنند. اگر متن “عنوان درخواست” به رنگ آبی بود، بدین معناست که درخواست هنوز مورد بررسی قرار نگرفته است اما اگر به رنگ زرد بود یعنی درخواست بررسی شده و رنگ سبز یعنی به درخواست پاسخ داده شده است. در صورت بررسی درخواست، داوطلبان می‌توانند با کلیک بر بروی عنوان درخواست اطلاعات بازیابی شده شامل شماره پرونده، شماره داوطلبی کنکور سراسرس را دریافت نمایند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

بخوانید: رتبه و تراز در انتخاب رشته کنکور سراسری 98-99

برای دریافت مشاوره در زمینه دریافت شماره داوطلبی و شماره پرونده کنکور 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: دریافت شماره داوطلبی و شماره پرونده کنکور 99