سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زمان برگزاری آزمون عملی هنر 1403

زمان برگزاری آزمون عملی هنر 1403 از طریق سایت سازمان سنجش اطلاع رسانی خواهد شد و داوطلبان متقاضی برخی رشته های خاص گروه هنر باید در این آزمون شرکت نمایند. زمان برگزاری آزمون با توجه به جنسیت داوطلبان و همچنین رشته امتحانی و نام خانوادگی متفاوت می‌باشد. داوطلبان برای شرکت در آزمون باید کارت ورود به جلسه را با خود به همراه داشته باشند. برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانید در زمینه میزان تاریخ و هزینه شرکت آزمون عملی کنکور هنر 1403 این مقاله را تا انتها مطالعه کرده و یا با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

منبع:  زمان برگزاری آزمون عملی هنر 1403

زمان برگزاری آزمون عملی هنر 1403

هر ساله آزمون عملی برای داوطلبان این آزمون برگزار می‌شود. زمان برگزاری آزمون عملی هنر 1403 بر اساس رشته امتحانی، جنسیت و ابتدای نام خانوادگی داوطلب متفاوت است. داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت کرده‌اند و در سایت سنجش فرم علاقه‌مندی به شرکت در آزمون عملی را تکمیل نموده‌اند، می‌توانند در این آزمون شرکت نمایند. 

زمان پرداخت هزینه شرکت در آزمون عملی از 17 تا 22 تیر ماه 1403 می باشد. به محض اعلام تاریخ برگزاری آزمون در این بخش اطلاع رسانی خواهیم کرد. 

هر ساله سازمان سنجش با انتشار اطلاعیه، تاریخ برگزاری را به طور دقیق منتشر می‌کند و داوطلبان می‌توانند با مطالعه اطلاعیه ها از زمان برگزاری آزمون خود مطلع شوند. 

دانلود فایل اطلاعیه آزمون عملی هنر سال گذشته

با توجه به آنکه کنکور سراسری 2 بار در سال انجام می شود اما تغییری در روند برگزاری آزمون عملی ایجاد نشد و همچنان یکبار در سال انجام می گیرد. داوطلبان هر دو نوبت آزمون سراسری باید مطابق با جدول زمانی به صورت یکپارچه در آزمون عملی شرکت نمایند. 

لازمه شرکت در آزمون‌عملی حضور در حداقل یکی از نوبت های کنکور سال 1403 و پرداخت هزینه شرکت در آزمون می باشد.

 

محل برگزاری آزمون عملی هنر 1403

حوزه امتحانی آزمون عملی نیز توسط سایت سنجش و همزمان با زمان برگزاری آزمون عملی هنر 1403 منتشر می‌شود. داوطلبان باید در زمان تعیین شده در حوزه امتحانی خود حضور داشته باشند و در آزمون شرکت کنند. 

پس از برگزاری آزمون، شرایط داوطلبان به همراه امتیازهایشان توسط سازمان سنجش بررسی شده و در نهایت نتایج نهایی و لیست پذیرفته شدگان اعلام می‌شود.

به محض انتشار فایل محل برگزاری در این بخش از مقاله لینک دانلود آن قرار داده خواهد شد.

 

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی

داوطلبان برای شرکت در آزمون بایستی چند روز قبل زمان برگزاری آزمون عملی هنر 1403 کارت ورود به جلسه خود را از سایت سنجش دریافت نمایند. داوطلبانی که در زمان ثبت نام آزمون عملی در دو رشته ثبت نام کرده‌اند، باید کارت ورود به جلسه هر رشته را به صورت مجزا دریافت نمایند. برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر باید طبق مراحل زیر اقدام کنید.

 

راهنما تصویری

1??وارد سایت سنجش شوید.

 

2??بر روی گزینه سراسری کلیک کنید. 

 

3??بر روی گزینه کارت کلیک نمایید. 

 

4??لینک فعال دریافت کارت ورود به جلسه در زمان برگزاری آزمون عملی هنر 1403 را انتخاب کنید. 

 

5??رشته امتحانی خود را انتخاب نمایید.

 

6??اطلاعات خود را طبق یکی از روش های گفته شده در زیر تکمیل کرده و کارت خود را دریافت کنید. 

  • شماره پرونده + شماره سریال ثبت نام + شماره شناسنامه
  • شماره پرونده + نام و نام خانوادگی + شماره شناسنامه
  • شماره پرونده + شماره صندلی

 

در صورت مشاهده مغایرت در اطلاعات ثبت نامی و کارت ورود به جلسه باید قبل از زمان برگزاری آزمون عملی هنر 1402 به باجه های رفع نقص سازمان سنجش مراجعه کرده و اطلاعات را اصلاح نمایید. 

 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت ?? کانال اخبار تحصیلی ?? کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

 

رشته های دارای آزمون عملی

همانطور که گفته شد داوطلبان باید در زمان برگزاری آزمون عملی هنر 1403 در حوزه امتحانی خود حضور داشته و در آزمون شرکت نمایند. در جلسه آزمون سوالاتی از داوطلبان پرسیده می‌شود که باید با اطعتماد به نفس کامل آن ها را پاسخ داده و انجام دهند. نوع سوالات در برخی از رشته های آزمون عملی به صورت زیر می‌باشد. 

رشته طراحی صنعتی: پرسش های فنی و طراحی ابزارآلات 

رشته های نمایشی: تحلیل متن نمایشنامه و اجرا

نوازندگی موسیقی: نوازندگی سازهای مختلف و اطلاعات تئوری و سلفژ

عکاسی: آشنایی با دوربین و نحوه استفاده از آن و ارائه عکس

رشته های تجسمی: طراحی چهره، فیگور و سایر فعالیت ها در سبک رئالیسم

مجسمه سازی: طراحی و حجم سازی با گل و سایر وسایل

آهنگسازی: نوزاندگی، سازشناسی، سلفژ

 

بخوانید: زمان برگزاری کنکور سراسری

 

 

مشاوره زمان برگزاری آزمون عملی هنر 1403

چنانچه قصد شرکت در آزمون عملی را دارید، باید با در دست داشتن رزومه مکتوب و فعالیت های کاری، کارت شناسایی و کارت ورود به جلسه به حوزه امتحانی خود مراجعه نمایید. همچنین به همراه داشتن وسایل مورد نیاز مطابق با رشته امتحانی الزامی می‌باشد.  

چنانچه هرگونه سوال یا ابهامی در زمینه زمان برگزاری آزمون عملی هنر 1403 برای تان وجود دارد، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز  مشاوره تحصیلی تلفنی  دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 

 

بخوانید: انتخاب رشته کنکور 1403

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان برگزاری آزمون عملی هنر 1403 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. زمان برگزاری آزمون عملی هنر 1403 چه تاریخی می‌باشد؟

    زمان برگزاری آزمون با توجه به رشته، جنسیت و نام خانوادگی داوطلبان متفاوت می‌باشد. به طور کلی آزمون عملی در مرداد ماه برگزار خواهد شد. 

  2. کارت ورود به جلسه آزمون چه زمانی منتشر می‌شود؟

    کارت ورود به جلسه آزمون چند روز قبل برگزاری آزمون منتشر شده و در سایت سنجش قرار خواهد گرفت. 

  3. برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر چه باید کرد؟

    برای دریافت کارت ورود به جلسه باید به سایت سنجش مراجعه نمایید. مراحل دریافت کارت ورود به جلسه به طور کامل در متن توضیح داده شده است.