سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رتبه قبولی کاردرمانی پردیس کنکور 98

از جمله دانشگاه هایی که هرسال برای رشته کاردرمانی ظرفیت پذیرش اختصاص می‌دهد، دانشگاه پردیس خودگردان یا همان پردیس بین الملل است. ورود به رشته های علوم پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان از طریق شرکت در کنکور تجربی و کسب رتبه لازم میسر است و تاکنون هیچ یک از رشته های پزشکی و پیراپزشکی این دانشگاه بدون کنکور ارائه نشده اند. بنابراین شما برای قبولی در آخرین رتبه و تراز قبولی رشته کاردرمانی پردیس خودگردان بین الملل کنکور 98 باید رتبه مناسبی را به دست آورید که در ادامه به بررسی این موضوع پرداخته شده است. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته کاردرمانی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی کاردرمانی پردیس کنکور 98

آخرین رتبه قبولی کاردرمانی پردیس کنکور 98

در کنکور سراسری داوطلبان در 5 سهمیه مختلف دسته بندی می‌شوند و دلیل دسته بندی داوطلبان در سهمیه های مختلف نیز این است که دانشگاه های سراسری از جمله دانشگاه پردیس خودگردان، ظرفیت پذیرش رشته های خود را تقسیم بندی کرده اند و برای هر سهمیه متناسب با تعداد داوطلبانی که دارد، ظرفیتی را اختصاص داده اند. مثلا 30 درصد ظرفیت پذیرش رشته کاردرمانی در هر دانشگاهی که این رشته را ارائه می‌دهد، به داوطلبان دارای سهمیه ایثارگری اختصاص دارد و 70 درصد مابقی برای داوطلبان سهمیه مناطق است.

 

سهمیه ایثارگران 25 درصد ظرفیت

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی ایران 1897
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 2089
دانشگاه علوم پزشکی همدان 2385

 

سهمیه ایثارگران 5 درصد ظرفیت

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی ایران 7900
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 8499
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز 8768

 

منطقه یک | رتبه قبولی کاردرمانی پردیس کنکور 98

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی 3800
دانشگاه علوم پزشکی ایران 3768
دانشگاه علوم پزشکی تبریز 5377
دانشگاه علوم پزشکی همدان 6200

 

منطقه دو | رتبه قبولی کاردرمانی پردیس کنکور 98

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی ایران 56310
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 7711
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز 8989

 

منطقه سه | رتبه قبولی کاردرمانی پردیس کنکور 98

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 3612
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 4302
دانشگاه علوم پزشکی زنجان 6100

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور تجربی 

در این مطلب از سایت تحصیلی دانتل، رتبه قبولی رشته کاردرمانی را در دانشگاه پردیس خودگردان مشاهده کردید و در مطالب دیگر سایت می‌توانید رتبه قبولی سایر رشته ها را نیز مشاهده و بررسی کنید. مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با راه اندازی بخش مشاوره تلفنی، در تلاشند که در ایام انتخاب رشته راهنمای شما عزیزان باشند تا بدون دغدغه و نگرانی و تنها از طریق تماس تلفنی، به برترین مشاوران کشور متصل شوید.

باتوجه به اینکه احتمالا شما هم مثل بسیاری دیگر از داوطلبان کنکوری در زمان انتخاب رشته سوالات زیادی خواهید داشت و نیازمند راهنمایی خواهید بود، بهترین گزینه برای شما ارتباط با مشاوران به صورت تلفنی است و در وقت و هزینه تان نیز صرفه جویی خواهد شد. تماس با مشاوران با شماره 02126295595 از سراسر کشور امکان پذیر است.

 

سوالات پر تکرار

  • تفاوت دانشگاه پردیس خودگردان با دانشگاه روزانه چیست؟

تنها تفاوت دانشگاه پردیس خودگردان با دانشگاه آزاد در شهریه پرداز بودن آن است و از نظر اساتید، سطح آموزشی و علمی تفاوتی ندارند.

  • آیا می‌توان به صورت بدون کنکور وارد رشته های علوم پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان شد؟

خیر، پذیرش در رشته های پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه پردیس خودگردان فقط با شرکت در کنکور تجربی و کسب رتبه لازم امکان پذیر است.

  • شهریه دانشگاه پردیس خودگردان چقدر است؟

حدود شهریه رشته های پزشکی در دانشگاه پردیس خودگردان به ازای هر ترم 12 میلیون تومان و در رشته های پیراپزشکی به ازای هر ترم 6 میلیون تومان می‌باشد.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه و تراز قبولی رشته کاردرمانی پردیس خودگردان بین الملل کنکور 98 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی کاردرمانی پردیس کنکور 98