سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اعلام نتایج نهایی کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99

داوطلبانی که در تاریخ‌های تعیین شده و تمدید شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، موفق به ثبت نام و انتخاب رشته با آزمون و صرفا براساس سوابق تحصیلی کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99 شده‌اند، پس از یک بازه زمانی کوتاه می‌توانند نتایج خود را دریافت کنند؛ البته متقاضیان رشته‌های با آزمون باید در تاریخ چهاردهم شهریورماه سال 99، در جلسه این آزمون حضور پیدا کنند. در ادامه این مطلب به اعلام نتایج نهایی آزمون کاردانی فنی و حرفه ای 99، خواهیم پرداخت.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج نهایی کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: اعلام نتایج نهایی کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99 

زمان اعلام نتایج نهایی کاردانی فنی و حرفه ای 99

همانطور که تمامی داوطلبان اطلاع دارند، کنکور کاردانی فنی و حرفه ای برای متقاضیان رشته‌های با آزمون، به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا، چندین بار به تعویق افتاد اما بالاخره در تاریخ چهاردهم مردادماه برگزار شد.

طبیعتا با تعویق زمان برگزاری، سازمان سنجش برای بررسی و تراز کردن نمره شرکت کنندگان و همینطور رتبه بندی آنها در آزمون و ارزیابی معدل متقاضیان رشته‌های براساس سوابق تحصیلی، یک بازه زمانی تقریبا یک ماهه را اختصاص می‌دهد.

طبق دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه‌های فنی و حرفه ای و موسسه‌های آموزش عالی غیرانتفاعی منتشر شده از سایت سنجش، نتایج نهایی کاردانی فنی و حرفه ای در دهه سوم مهرماه منتشر می‌شود و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت مربوطه نتایج خود را دریافت کنند.

پس از اعلام نتایج نهایی کاردانی فنی و حرفه ای، پذیرفته شدگان رشته‌های با آزمون و بدون آزمون برای اطلاع از ادامه روند پذیرش و ثبت نام باید به سایت دانشگاه محل قبولی مراجعه کنند.

نکته قابل توجه این است که نتایج نهایی انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای دانشگاه آزاد، از سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org اعلام خواهد شد.

نحوه دریافت اعلام نتایج نهایی کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99

همه داوطلبانی که در کنکور فنی و حرفه ای ثبت نام نمودهاند خواه ثبت نام و انتخاب رشته با آزمون و خواه ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای را انجام داده اند، باید درتاریخ دقیق مشخص شده از سوی سازمان سنجش در اواخر مهرماه، برای اطلاع از پذیرفته شدن و یا مردود شدن، طبق مراحل زیر پیش بروند و نتایج نهایی خود را دریافت کنند.

گفتنی است به دلیل اینکه نتایج آزمون کاردانی فنی و حرفه ای 99،  تا به امروز  اعلام نشده است و لینک‌های مربوط به آن فعال نیستند، تصاویر قرار گرفته در مقاله مربوط به سال گذشته می‌باشد و به محض اعلام نتایج، مطلب طبق سال جدید بروزرسانی خواهد شد.

  • مرحله اول: به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی “sanjesh.org” مراجعه کنید.
  • مرحله دوم: برروی گزینه ” کاردانی فنی و حرفه ای ” از منوی رنگی سمت راست سایت کلیک کنید.

 

  • مرحله سوم: در صفحه پیش رو بر روی گزینه ” اعلام نتایج نهایی آزمون کاردانی فنی و حرفه ای 99 ” کلیک کنید.

 

  • مرحله چهارم: در این مرحله دو کادر پیش روی شماست که در  کادر اول نیاز به شماره پرونده و شماره شناسنامه و در کادر دوم نیاز به شماره داوطلبی و شماره شناسنامه خواهید داشت؛ یکی از کادرها را تکمیل و پس از وارد کردن عبارت امنیتی بر روی گزینه تایید کلیک کرده و نتیجه خود را رویت نمایید.

 

تصویر یک نمونه نتیجه کاردانی فنی حرفه ای قرار داده شود.

اعتراض به نتایج نهایی آزمون کاردانی فنی و حرفه ای 99

پس از اعلام نتایج نهایی کاردانی فنی و حرفه ای 99، طبیعتا تعدادی از شرکت کنندگان با عبارت مردود مواجه می‌شوند و برای تعدادی نیز نتیجه بدست آمده، چندان رضایت بخش نیست و به امید قبولی در الویت‌های بالاتری از فرم انتخاب رشته‌شان بوده اند.

سازمان سنجش با اختصاص زمان کافی برای اعلام نتایج، میزان خطا را تا حدود بسیار زیادی کاهش داده است اما بازهم احتمال خطا وجود دارد، به همین دلیل فرصتی را برای اعتراض قرار داده است تا داوطلبانی که گمان می‌کنند در نتایج آنها اشکالی وجود دارد اعتراض خودشان را ثبت نمایند.

داوطلبان معترض برای ثبت اعتراض خود باید به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش مراجعه کنند و همینطور می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به مقاله “اعتراض به نتایج نهایی کاردانی فنی و حرفه ای” که پیش تر از سایت دانتل منتشر شده است، مراجعه کنند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج نهایی کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

 منبع: اعلام نتایج نهایی کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99